2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دکترا هم الان هیچ تضمینی نمیکنن اگ پوست صورتم کِش اومد وبدتر شد:((

ولی بنظرم برو کشش نده 

بعدشم خب کرم بزن فعلا کرم ک بزنی معلوم نیس


میدونی چرا همه نوجوونا عصبین!؟چون مثل یه بچه باهاشون برخورد میکنین و انتظار دارین عین یه بزرگسال رفتار کنن.
اره کرم‌میزنم الانم


خب دیگه پس نباید اعتماد ب نفست کم باشه کاراییو ک گفتم بکنی خیلی کمکت میکنه

میدونی چرا همه نوجوونا عصبین!؟چون مثل یه بچه باهاشون برخورد میکنین و انتظار دارین عین یه بزرگسال رفتار کنن.
میدونی مشکل چیه؟ اخیرا تو جمع ها خیلی ساکته، تا کسی باهاش حرف نزنه چیزی نمیگه! از یه طرفم دقیق نمید ...

خو وقتی میبینی ساکته ی بار برو بهش بگو چیشده چرا جدیدا ساکت شدی اینا ببین مشکلش چیه یا مثلا درمورد چیزایی ک میدونی بهش علاقه دارع باهاش حرف بزن 

دیگه همینو میدونم شرمنده دیر جواب دادم پیامتو ندیدم

میدونی چرا همه نوجوونا عصبین!؟چون مثل یه بچه باهاشون برخورد میکنین و انتظار دارین عین یه بزرگسال رفتار کنن.
خو وقتی میبینی ساکته ی بار برو بهش بگو چیشده چرا جدیدا ساکت شدی اینا ببین مشکلش چیه یا مثلا درمورد چ ...

قربانت

خودمو تو چشم نمیکنم با این کار وقتی تمام مکالمات مون به سلام و خدافظ خلاصه میشه؟

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:
قربانت خودمو تو چشم نمیکنم با این کار وقتی تمام مکالمات مون به سلام و خدافظ خلاصه میشه؟

فک نکنم ی بار انجام بدی فکری راجبت کنه اگرم دیدی باز خنثاس دیگه نمیدونم واقعا همونجوری ک هستین بمونین چون اگه بعدش زیاد پافشاری بشه شاید شک کنه

میدونی چرا همه نوجوونا عصبین!؟چون مثل یه بچه باهاشون برخورد میکنین و انتظار دارین عین یه بزرگسال رفتار کنن.
فک نکنم ی بار انجام بدی فکری راجبت کنه اگرم دیدی باز خنثاس دیگه نمیدونم واقعا همونجوری ک هستین بمونی ...

ایشالله که ج میده، تو فضای مجازی چی؟

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:
ایشالله که ج میده، تو فضای مجازی چی؟

فضای مجازی درهمون حد هستین کافیه بنظرم

میدونی چرا همه نوجوونا عصبین!؟چون مثل یه بچه باهاشون برخورد میکنین و انتظار دارین عین یه بزرگسال رفتار کنن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش