2777
2789

a52s

یکم در مورد خودم توضیح بدم «به نام خدا هستم، از بچگی بزرگ شدم، تو بیمارستان به دنیا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مَرد بود، تو دوران کودکیم بچه بودم، با رفیقام دوست شده بودم، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج نه دارم، بعضی شبها که می خوابم خواب می بینم، تو خونمون زندگی می کنیم، تا حالا نمردم و...»

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


۵۳

از اونی که روزی ده بار می‌گفت دورت بگردم چخبر؟! هنوز داره میگرده یا تو اولین خروجی پیچید به بازی؟!:) گاهی اوقات حسرتِ تکرار یک لحظه،دیوانه‌ کننده‌ترین حس دنیاست🥲
داغ ک نمیکنه؟؟؟؟ 

نه اطرافیانم دارن راضین

از اونی که روزی ده بار می‌گفت دورت بگردم چخبر؟! هنوز داره میگرده یا تو اولین خروجی پیچید به بازی؟!:) گاهی اوقات حسرتِ تکرار یک لحظه،دیوانه‌ کننده‌ترین حس دنیاست🥲

منکه شیائومی نوت ۱۱ دارم

در این سوگ عظیم،او به دنبال ماه خویش میگردد؛هر پیکر،بذری ست که از خاک استبداد،جنگل آزادی خواهد رویاند.آقایون عزیز ممنون میشم درخواست دوستی ندید با تشکر.

این دوتا گوشی جفتشون پردازنده مشابه دارن پس همونa33کافیه لازم نیست ادم هزینه بیشتر بده برایa53 اگه در حد a53پول داری یکم بذار روش a73بخر پردازندش اسنپدراگونه

a33 و a53 پردازندشون اگزینوسه احتمال داغ شدن و کند شدنشون خیلی زیاده

{ خانم هستم }
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

وایی

s_t_a_y | 4 دقیقه پیش

کتک همسر

nili34 | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز