2777
2789
عنوان

این چه عیدی بود

314 بازدید | 8 پست

تا‌ عید شد ماه رمضون اومد،تا هوا بهاری شد یهو سرد زمستونی شد،دلم میخواست الان پنجره هارو باز بزارم هوای تازه بهاری بیاد تو،نکه پنجره هارو ببندم و شوفاژ روشن کنم☹️

نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

صبور باش 

روزای خوب میاااد 

کاربر قدیمی هستم از سال ۹۷😪تو ی تاپیک هایی که سوالات پیش پا افتاده میپرسن یا نشون میده طرف دانش آموزه اگه برم هم بدون هیچ نظر و لایکی ترکش میکنم ❌از روانشناسی و سوالات حقوقی سر در میارم سوالی بود بپرسید 🙏🏽مطمینم روزی استخدام رسمی میشم و بعنوان معلم رسمی مشغول به کار خواهم شد 😍رک و راست نظر میدم اعصابم ندارم 😄
بهتر بابا الان دو روز دیگه هوا آنقدر گرم میشه حسرت روزای خنک رو میخوری،😅😅در ضمن هوا خنکه روزه گرفت ...

من گرما رو بیشتر دوس دارم،آخه بدنم‌همیشه سرده.

نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز