2789
عنوان

دل درد خیلی شدید

103 بازدید | 10 پست

۳ چهار روزه دلدرد های خیلی شدید میگیرم

اصلا خوب نمیشه

کلافه شدم دیگه

دکتر هم رفتم دارو هاش جواب نداده😣

راهکار دارید تا فردا کت دوباره برم دکتر؟

از درد خوابم نمیبرم 

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
پارچه گرم کن بزار.... یا کیسه اب گرم.... ابجوش ونبات هم خوبه... استامینفون قطره هم خوبه

تو این سه روز انقدر چای نبات خوردم مرض قند نگیرم خوبه

بازم مرسی قشنگم🥺🧡

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یبوست داری؟ اگه داری خاکریز با آب جوش درست کن نبات بنداز شیرین کن بخور 

مسیحاتونم☺️کاربری چهارممه😑اینکه تعداد پستام کمه دلیلش اینه که تنبلمممم تنبل فقط میخونمتون🤪 ممنونم از مدیریت سایت برای پروفایل برعکسم😂❤️🫡یارب نظر تو برنگردد هرگز💎🥹 
یبوست داری؟ اگه داری خاکریز با آب جوش درست کن نبات بنداز شیرین کن بخور 

نه 

ببخشید بیرون روی داشتم دکتر دارو داد اون خوب شد

ولی دل درد لعنتی خوب نمیشه

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
تو این سه روز انقدر چای نبات خوردم مرض قند نگیرم خوبه بازم مرسی قشنگم🥺🧡

خواهش میکنم.... عزیزم اگر قطع نمیشه خطرناکه همین الان هم میتونید برید اورژانس بیمارستان حتما رسیدگی میکنن

شکر خدا که درپناه حسینم(ع) که عالم از این خوبتر پناهی ندارد.

ی روشی مادربزرگم داره برا دلدرد خیلی خوبه 

نباتو میزاره تو ی قابلمه روی گاز که آب شه بعد خاکشیر و آب جوشو گلاب هم میانه یکم که جوشید قاطی شدن آمادس

خیلیم خوش طعمه اگه تونستی درست کن🥲

مسیحاتونم☺️کاربری چهارممه😑اینکه تعداد پستام کمه دلیلش اینه که تنبلمممم تنبل فقط میخونمتون🤪 ممنونم از مدیریت سایت برای پروفایل برعکسم😂❤️🫡یارب نظر تو برنگردد هرگز💎🥹 
خواهش میکنم.... عزیزم اگر قطع نمیشه خطرناکه همین الان هم میتونید برید اورژانس بیمارستان حتما رسیدگی ...

مشکل اینجاس علتشم نمیدونم

فقط میدونم اپاندیس نیست

پنج سالگیم عمل کردم 💔😐

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
ی روشی مادربزرگم داره برا دلدرد خیلی خوبه  نباتو میزاره تو ی قابلمه روی گاز که آب شه بعد خاکشی ...

مرسی🤍🧡


اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
نه  ببخشید بیرون روی داشتم دکتر دارو داد اون خوب شد ولی دل درد لعنتی خوب نمیشه

قرص هیوسین خوبه واسه دلدرد 

خدایی نکرده عفونت روده نداری؟

مسیحاتونم☺️کاربری چهارممه😑اینکه تعداد پستام کمه دلیلش اینه که تنبلمممم تنبل فقط میخونمتون🤪 ممنونم از مدیریت سایت برای پروفایل برعکسم😂❤️🫡یارب نظر تو برنگردد هرگز💎🥹 
مشکل اینجاس علتشم نمیدونم فقط میدونم اپاندیس نیست پنج سالگیم عمل کردم 💔😐

ای وای.... ان شا الله زودتر خوب بشی🌸🌸🌸🌸

شکر خدا که درپناه حسینم(ع) که عالم از این خوبتر پناهی ندارد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز