گلم یکم به اعصابت مسلط باش
خیلی زود از کوره در رفتی
خواهر مادرت اشتباه کردن
ولی زن داداشت چه گناهی کرده
گناه داشت
اینجور وقت ها عصبی میشی می بینی کنترلت از دست رفته از محل دعوا بزن بیرون و به نشانه قهر محل ترک کن
اینطوری هم تنش ایجاد نمیشه هم ناراحتیت محترمانه بروز دادی