سوال خودم نیست...اتفاقی برای یکی از دوستانم افتاده ... با من دردو دل میکرد ...😐😐😐برای خودم عجیبه و جوابی براش نداشتم ... زن متاهل اگه عاشق بشه . چیکار باید بکنه؟
باید یا عاقل بشه دلشو برگردونه سر زندگی خودش حالا با هر ترفندی که میشه یا جمع کنه بره ازین زندگی پی عشق جدیدش .وگرنه اون دلو باید انداخت جلوی سگ تا بخوردش
دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
برا من پیش اومده و سعی کردم تنفر از اون شخص در وجودم ریشه بزنه و خدا رو شکر شد یه مسئله ی کوچیک از طرف شخص رو اینقدر برا خودم بزرگ کردم که دیگه کم کم همه چیزش برام حال بهم زن بود
فقط با تنفر میشه عشق رو سرکوب کرد
ای بانوی شرقی بعد از ده سال زندگی یاد گرفتم :اگر مرد من خیانت کند مقصر من نیستم که او خود را به بهایی اندک فروخته اگر فرزند من کج رود باز هم من مقصر نیستم او خود خواسته این راه را انتخاب کرده،من در زندگی برای این دو فقط یک راهنما هستم خودشان تصمیم گیرنده هستند...من تمام تلاشم را کردم که به آن ها درست زندگی کردن را بیاموزم وقتی نمی خواهند یاد بگیرند کاری دگر از من بر نمی آید و این را خوب می دانم که هر که را در گور خود می خوابانند ... من فقط مسئول رفتار و کردار خود هستم نه دیگران... و این نصیحت از من به تو ، مردان این سر زمین خوب یاد گرفته اند هر غلطی که دلشان می خواهد کنند و دیواری کوتاه تر از زنان خود نمی یابند... بعد از سال ها یاد گرفتم که قوی باشم و در لحظه زندگی کنم به خودم ببالم و از زندگی کردنم لذت ببرم ، لذت ببرم اما گناه نکنم خرج کنم اما کمی هم جمع کنم ... کلام آخر ای بانوی شرقی قوی باش برای خودت زندگی کن و لذت ببر💖
خیلی بده فکر کن خرجت رو یکی دیگه میده ،تلاشش رو برای رفاه یکی دیگه میکنه ، سرت رو روی بالش کنار یکی دیگه میزاری بعد دلت پی ولگردی پیش این و اون باشه .خیلی دل گنده ای میخواد اینطوری بودن .
دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
باید بهش فکر نکنی .مثل آب دریاست هر چی بخوری تشنه تر میشی اینم هر چی بهش فکر کنی برات سخت تر میشه فراموش کردنش . فکر کن مرد دیگه نیست آدم که عاشق جنازه نمیشه .تو قلبت دفنش کن یک سنگ گنده هم بزار روی قبرش بزار برای ابد فراموشت بشه
دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃