اکسم رل زده با یه دختره تازه همیشه باهاشهه، منو اون افکارمون بهم نمیخورد ولی اون همش میگف چنسال دیگ رابطمونو جدی میکنیم و به خانوادهامون میگیم، همیشه هوامو داش تو مجازی زیاد نمیومد همش میگف درس دارم الان هرجا میره میگه ستاره(رل جدیدشون) از هانی بهترههه اینجوریه اونجوریهههه همشم انلاینه
بعد کاتمون بهش گفتم واقعا دوست دارم و.. گف ماها افکارمون بهم نمیخوره و همش دعوا میکنیم متاسفم.. بعد میگف تو فق ینفرو که میخای باهاش باشی..
منم بهش گفتم الاغا همیشه الاغن و بلاکش کردم، الان چیکار کنم؟😫
خب اون مالِ من بود و الان نیست=)🖤..