2777
2789
عنوان

بارداری

185 بازدید | 32 پست

سلام بچه ها من هماتوم بارداری دارم اون هفته خونریزی شدید کردم رفتم سنا گفت ساک هست کیسه زرده هست ی هماتوم 60میلم هم هست...سنا ی هفته بعد تکرار بشه الان رفتم میگه ی ساک کوچیک بدون کیسه زرده هست همانوم 70میل معادل 100سی سی..یعنی تو این 8روز ب جای رشد کیسه زرده از بین رفته ساکمم سری اول گفت 11میل الان میگه 7میل.من گیج شدم دکترمم نیست تا آخر تعطیلات

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نوشته باعث کمپرس شدن ساک بارداری تو سنای اول

اهان ، پس امیدی نیس زیاد ، ببخشید که میگم ، چون منم خونریزی داشتم دکتر گفت ساک دِفرمه س، از حالتش خارجه ولط گفت برو بیرون سونوگرافی بده مال مطب مطمئن نیس، منم رفتم یه جای معروف، هفته ۶ بودم ، دید قلبش تشکیل شده و مشکلی نبود ، شمام اگه به سونوگرافی مطمئن نیستی یه جای معتبر برو، اگه خدای نکرده بازم سقط داشتی مجدد حامله نشو ، برو دلیل سقط مکرر پیدا کن بعد با خیال راحت باردار شو

اهان ، پس امیدی نیس زیاد ، ببخشید که میگم ، چون منم خونریزی داشتم دکتر گفت ساک دِفرمه س، از حالتش خا ...

همه آزمایشات انجام دادم مشکل انعقاد خون دارم الانم سراین بارداری انوکسا میزدم...من ساکم گفت دفرمه نشده

هرسری ی مشکل مگه گناه من چیه حق ندارم مادر بشم

عزیزم ، منم با آی وی اف باردار شدم ، درکت میکنم ، دوره سختیه ، بعضیا چقدر راحت باردار میشن اونوقت ما پدرمون درمیاد ، کلی دارو مصرف کنی  آخر هیچی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز