2777
2789
من قبل این ک برم لیزر داشتم هنوزم دارمش موهام رو کم کرد ولی زیر پوستی دراومدن براهمین رفتم لیزر

اخه از ريشه درمياره چطورى زيرپوستى شد؟ 

من پايين تنه رو كه ليزر كردم اونكه هيچى

ولى واسه دستم و پشت لبم ١٠ساله اپيلدى از استفاده ميكنم هم اينكه زيرپوستى نشده تا حالا هم اينكه ب مرور كم و كمتر كرده موها رو

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بخدا نمیدونم برا من اینجوری شد دون دون شدم ولی مو رو نرم کرد  


ببين شايد اپيليديت زياد قوى نبوده از ريشه نميكنده كه زيرپوستى شده

مال من انقدر قويه مو كه هيچى، دستمم ميكنه ميبَره😂

مثلا همون اوايل اگه ١٠ روز يه بار اصلاح لازم بود الان ديگه مدتهاست ماهى يكبار ميزنم ديگه

ببين شايد اپيليديت زياد قوى نبوده از ريشه نميكنده كه زيرپوستى شده مال من انقدر قويه مو كه هيچى، دست ...

نه بابا فیلیپس اصلیه ی جوره اون تیغ هاش میچرخه ادم لرز میکنه ازش😅🤣🤣اره مو رو کم میکنه خدایی ولی ملتهبم کرد منم کنارش گداشتم نمیدونم بدمش ب کی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز