هر چند من زیاد راضی نبودم حرف بزنیم ولی چاره ای نبود
گفت سلام دخترم خوبی البته نه به دخترم گفتنش نه به لحنش چون سرد بود یه جورایی
درباره کار و درسم اینا پرسید
بعد حرف از خودمون شد من گفتم خانم فلانی من وقتی فهمیدم شما راضی نیستین ارتباطمو با فلانی قطع کردم چون رضایت خانواده برام مهم بود
گفت بله در جریانم ولی وقتی پسر من شمارو دوست داره تموم کردن یه طرفه کار درستی نبود
گفت من مخالف بودم چون به نظرم شما با این اختلاف سنی نمیتونین زندگی کنین اما حالا که همو دوست دارین یه مدت بیشتر باهم اشنا شین تا ببینیم خدا چی میخواد
بعدم دیگه خداحافظی کردم بعد یه سری حرفا که مهم نبود
نظرتون چیه؟