سلام.....اولا که قدم نورسیده مبارک باشه.....در ثانی توصیه هایی همکه اینجا شده خوبن........اما حتما ببر دکتر چکش کنه خدایی نکرده فتخ نداشته باشه....پسر منم اینجوری بود.....نه قطره های کولیک جواب میداد نه با گوشت گاو شکمشو گرم کردن....نه اینفاکول ...نه ماساژ و روغن....
البته زیره سیاه خریدم دم کردم تا یک ماهو نیمگی روزی دوسه بار هربار تا دوشماره شیشه قنداغ خوری میدادم....که چون داخلش مسکن داره ....آرومش میکرد
در نهایت بعداز ۳یا چهاربار دکتر عوض کردن.....بالاخره یه دکتر تشخیص داد فتخ شده...فوری عملش کردم ....بعدش ۹۰ درصد دردا تموم شد
پسر منم موقع پی پی واقعا اذیت میشد
اینم بگم....تنها علائمی هم که خودم دیدمو شک کردم و به دکترا میگفتم این بود......که گاهی ....متوجه نازک شدن پوست بیضش...یا تغییر رنگش به سمت روشن شدن...میشدم.......اما اینم همیشگی نبود....
که دکتر بهم گفت وقتی بیقراره و گریه میکنه فتخش دیده میشه.............حالا شما خودتم دقت کن ببین کشاله رونش....یا زیر شکمش چیزی نمیبینی.....ان شاالله بلا بدور باشه