2777
2789
عنوان

کولیک نوزاد

52 بازدید | 9 پست

سلام. 

یه هفتس بچم بدنیا اومده ۳روزه نمیذاره شبها بخوابم از امروزم از غروب تا الان گریه میکنه.دکتر هم بردم کارخاصی نکرد.

شیر خشک میخوره.انگار کولیک داره و بزور  پی پی میکنه.

✋تجربه ای تو این زمینه دارید.

قطره کولیکbsk  دادم ولی دوام نداشت



مالک سرزمین خوشبختیم💎

شیرخودتو نمیدی

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تغذیتو خیلی رعایت کن منم بچم همینطوره پدرم دراومد دیگه ، دایمیتیکون هم میدن ولی فایده نداشت اصلا ، حالا گریپ میچر میدم ، ولی تازه اومد تو چهار ماه میگن تا آخر چهار شااااید خوب بشه

عاشقانه هایت را پنهان کن مردم این زمانه به حسادت عادت دارند

مطالب راجع به کولیک رو اینجا سرچ کن وبخون

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   

کولیک هیچ درمانی نداره تا دوره اش طی بشه یعنی همه میگن فلان دارو گرفتم خارجی و.... 

تنها چاره اش صدای سشوار و این چیزهاست چون خیلی کوچک در حد سر قاشق هم نبات داغ بده زیاد ندی چون روده ها نارس هضمش براش سخته ، ضمنا به هوا آروم کردن شیر زیاد هم ندی که دردشو بیشتر می‌کنه 


فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

تجربه من اینه....

هیچ بچه ای مثل دختر من نبود ماشاالله صداشم بلند یکسره گریه میکرد

شید خودمو میخورد

وای بدترین روز ای زندگیم بود حتی نمیتونستم غذا بخورم همش بغلم بود بازم گریه میکرد

براش ساعت بزار هر دو ساعت شیر بهش بده گریه میکنه فکر نکن گرسنه هست 

آروغشو حتما بگیر حتما خیلی مهمه

سعی کن رو شکم بخوابانی ولی حواست بهش باشه‌

حوله گرم دور شکمش بپیچ و رو دستت نگه دار آرام تر میشه

سلام‌.....اولا که قدم نورسیده مبارک باشه.....در ثانی توصیه هایی هم‌که اینجا شده خوبن........اما حتما ببر دکتر چکش کنه خدایی نکرده فتخ‌ نداشته باشه....پسر منم اینجوری بود.....نه قطره های کولیک جواب میداد نه با گوشت گاو شکمشو گرم کردن....نه اینفاکول ...نه ماساژ و روغن....

البته زیره سیاه خریدم دم کردم تا یک ماهو نیمگی روزی دوسه بار هربار تا دوشماره شیشه قنداغ خوری میدادم....که چون داخلش مسکن داره ....آرومش میکرد

در نهایت بعداز ۳یا چهاربار دکتر عوض کردن.....بالاخره یه دکتر تشخیص داد فتخ شده...فوری عملش کردم ....بعدش ۹۰ درصد دردا تموم شد

پسر منم موقع پی پی واقعا اذیت میشد

اینم بگم....تنها علائمی هم که خودم دیدمو شک کردم و به دکترا میگفتم این بود......که گاهی ....متوجه نازک شدن پوست بیضش...یا تغییر رنگش به سمت روشن شدن...میشدم.......اما اینم همیشگی نبود....

که دکتر بهم گفت وقتی بیقراره و گریه میکنه فتخش دیده میشه.............حالا شما خودتم دقت کن ببین کشاله رونش....یا زیر شکمش چیزی نمیبینی.....ان شاالله بلا بدور باشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792