2789
عنوان

بازم کرونا

735 بازدید | 77 پست

 جاری مادربزرگم مریض بود با اون حالش اومد خونمون به ما هم انداخت حالم بده مادربزرگم دیابت داره اول اون مریض شد بعد یکی یکی ما پدربزرگم مامانم خواهرم من. هممون سرفه گلو درد تب و لرز تهوع داریم دو روزه تو دکتراییم هیچ فرقی به حالمون نکرده خیلی نگرانم و میترسم لطفا بگین کیا تازگیا مریض شدن چقد خطرناکه علائمتون چیا بود؟

منم جدیدا کرونا گرفته بودم

علائم نوع جدید شبیه سرما خوردیگه

می‌شه واسه رسیدن به آرزوم یه صلوات بفرستی؟❤️‍🩹‏آلیس مونرو راجع به دوره‌ی افسردگیش اینطور نوشته که:«‏ آنچه از دستم بر می‌آمد با آنچه دلم می‌خواست انجام دهم منافات داشت...! »‏شاید این بدترین حسی باشه که یه آدم می‌تونه تجربه کنه!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من و شوهرم گرفتیم اونقدر سنگین نبود که بندازدمون ولی الان روز پنجم هنوز گلوم میسوززه سرفه دارم گاهی هم سردرد

زن که باشی مهریه ات آب هم که باشد قاضی جیره بندی اش میکند آنچه نقد است فقط جان توست 
شما تازگیا گرفتین؟خدا از دهنت بشنوه حس میکنم دارم پودر میشم بدن درد تهوع تب و لرز 

من سه هفته پیش خانوادگی گرفتیم اصلا سلطان کرونام همه مدلش رو گرفتم نگران نباس

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

چقد طول کشید خوب بشین

۱ هفته

می‌شه واسه رسیدن به آرزوم یه صلوات بفرستی؟❤️‍🩹‏آلیس مونرو راجع به دوره‌ی افسردگیش اینطور نوشته که:«‏ آنچه از دستم بر می‌آمد با آنچه دلم می‌خواست انجام دهم منافات داشت...! »‏شاید این بدترین حسی باشه که یه آدم می‌تونه تجربه کنه!
اصلا جدی نیست یه روز گلو درد یه شب تب و استخون درد همین  هوای بزرگترا رو داشته باشید اونا دکتر ...

دو بار بردیم دکتر کلی سرم امپول زدن اما هیچ فرقی به حالمون نکرده خیلی نکرانم 

من الان 4 روز خوب ک نشدم هیچ هرروز علایم جدیدتر ظاهر میشه واقعا خسته شدم حالم بد شده  خودم و خانواده م رعایت میکنیم چند روز قبل عید تو کلینیک کار داشتم با اینک با ماسک بودم فک کنم اونجا گرفتم  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792