چند وقته عقدید ؟
براتون عیدی آوردن ؟
چیا آوردن
خانوادش خریدن یا نامزدتون؟
و اینکه من این دو سال و نیمی که عقدم دو سالش نامزدم دم عید دستش خالی بوده و خانوادم نخریدن و اصلا زنگ نزدن سال نو تبریک بگن کلا زنگ نمیزنن به من
امروز مامانم به من میگه مگه تو چی از بقیه کمتر هستی که عیدی برات نیاوردن اصلا زنگ نمیزنن بهت بگن سال نو تبریک بگن عروسی کردی اصلا خونشون نرو بی عرضه آن همشون و ...
دیشبم به نامزدم گفته پارسالم عیدی نیاوردین امسالم نیاوردین