من نامزدم،هنوز عقد نکردیم قرار اردیبهشت عقد کنیم
پارسال و امسال آوردن
لباسامو با چندتا خرت و پرت رو نامزدم خرید با طلا
آجیل و ماهی... خانواده نامزدم گرفتن
ماهم برای نامزدم لباساشو عیدی گرفتیم با سال تحویل هم بهش پول دادیم
بستگی به رسمم داره که چ چیزایی بیارن...
خانواده نامزدم رسم دارن...
اما یکی از دوستام نامزدِ برای اون فک کنم نبردن
خانواده پسره میگن رسم نداریم
اما خود پسره لباسای دختره رو میخره
کلا اینطور چیزا ی چیز توافقی بین خودتون
بعدشم خونه مادرشوهرت برو خب...
من سال تحویل زنگ زدم بهشون تبریک گفتم
اول عیدم رفتم اونجا دوباره عیدیم گرفتم😁😂