2777
2789
عنوان

عقدیا بیان

| مشاهده متن کامل بحث + 958 بازدید | 35 پست
بنظرتون به نامزدم بگم

بعله اگه دوساله نامزدین

اگه سال اول اورده بود میگفتی خب اولاش بود تارگی داشت اورده الان دیگه خیلی مهم نیست اما وقتی هر دوسال حتی یه هفت سین ساده حتی یه شالی روسری چیزی یا نامزدت یه هزینه نقدی نداده بهت داشته باشی واقعا گفتن داره تو دیگه خیلی سکوت کردی

با ناراحتی و گله وتوپ پر نگو

ولی ابراز کن که ناراحت شدی جلو خاله عمه اینا که هی ازت پرسیدن و گفتی نه نیوردن کنف شدی

 بگو خجالت کشیدم جلووبقیه اگه برات اهمیت داشتم نمیذاشتی اسن حس بد تجربه کنم.بگو الان که نامزدیم و تو اوج خوشیمونیم برام عیدی نگرفتی که تازه همه اولاش ذوق دارن میگیرن دیگه فک کن رفتیم تو زندگی باید التماست کنم یه چیری برام بگیری دم عیدی

بگو حالا دستت خالی بود من میدونم درکت میکردم توقع طلا واین چیزلی زیاد نداشتم اما حداقل اگه یه چیز کوچیک میگرفتی میدونستم ب یادم بودی وبرات مهم بودم اونوخ منم تورو درک میکردم.

اما الان...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرتون به نامزدم بگم

آره ولی جوری بگو ک بحث پیش نیاد بگو منم ابرو دارم جلو خانوادم..والا همجا برای عروس عیدی میبرن حالا طلا گرون شده یه تیکه پارچه با یه شال ک میتونستن بخرن 

((کاربری دست دو نفره و تاپیک ها متعلق به یک نفر نیست))

والا من عقدی نیستم .اما ابجیم عید اولش هست .براش هیچی نیاوردن طلا ندادن با اینکه خیلی پولداره .فقط با نامزدش رفت یه دست لباس خرید اومد همین .

تو اسمم رو میدونی نه داستانمو😑

من نامزدم،هنوز عقد نکردیم قرار اردیبهشت عقد کنیم

پارسال و امسال آوردن

لباسامو با چندتا خرت و پرت رو نامزدم خرید با طلا

آجیل و ماهی... خانواده نامزدم گرفتن

ماهم برای نامزدم لباساشو عیدی گرفتیم با سال تحویل هم بهش پول دادیم

بستگی به رسمم داره که چ چیزایی بیارن...

خانواده نامزدم رسم دارن...

اما یکی از دوستام نامزدِ برای اون فک کنم نبردن

خانواده پسره میگن رسم نداریم

اما خود پسره لباسای دختره رو میخره

کلا اینطور چیزا ی چیز توافقی بین خودتون

بعدشم خونه مادرشوهرت برو خب...

من سال تحویل زنگ زدم بهشون تبریک گفتم

 اول عیدم رفتم اونجا دوباره عیدیم گرفتم😁😂

بعله اگه دوساله نامزدین اگه سال اول اورده بود میگفتی خب اولاش بود تارگی داشت اورده الان دیگه خیلی م ...

اخه نامزدم هر چی بخام برام میخره ناراحتیم از خانواده 

چه جالب طرف ما وظیفه پسره اول بره خونه دختر 😀 مجردم 😐😐😂😂😂😂

خوب ماهم همینجوریم ولی تو تبریک عید مثلا شوهرم اون موقعه که نامزد بودیم تا وقتی که بهش مرخصی بدن بتونه بیاد تلفنی تبریک میگفت منم همینجور زنگ میزدم خانوادش 

وخدای که بشدت کافیست
اخه نامزدم هر چی بخام برام میخره ناراحتیم از خانواده 

خب تو حرفت اینه خانوادش برات عیدی نگرفتن؟؟ آخه باید نامزدت بگیره که میگی میگیره 

یه صلوات برای حاجت رواییم بفرست لطفا❤️

خب تو حرفت اینه خانوادش برات عیدی نگرفتن؟؟ آخه باید نامزدت بگیره که میگی میگیره 

اخه اینجا خانواده ها عیدی میبرن اما اونا نیاوردن بعد اصلا به من زنگ نزدن تو این دو سال شاید ۳ بار مادرش اونم چند ماه اول عقد 

سلام عزیزم،ادب حکم میکنه کوچکتر به بزرگتر عید رو تبریک بگه ،وبزرگتر هم عیدی بده رسم هم اینه،شما باید اول عید، به مادر شوهر و پدر شوهر زنگ میزدید عید رو تبریک می‌گفتید واونا هم در حد توان خودشون حتی شده یه شال یا روسری براتون عیدی می اوردن ،مقدار عیدی مهم نیست مهم ارزش و احترامیه که پشتشه، که متأسفانه انگار  تا الان که برای شما عیدی نیاوردن واقعا ناراحت شدم ،جلو اطرافیان ادم سرشکسته میشه 

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت....🍃
اخه اینجا خانواده ها عیدی میبرن اما اونا نیاوردن بعد اصلا به من زنگ نزدن تو این دو سال شاید ۳ بار ما ...

آره عزیزم ولی باید نامزدت میگرفت و آماده میکرد تا شب عید با خانوادش بیارن ، اگر رسم اونا نبوده باید از قبل میگفتی خریدارو ببر خونتون با خانوادت بیار ، شاید اون بنده خدا نمیدونسته باید چیکار کنه😑

عزیزم در رابطه با زنگ زدن هم هرچی کمتر در تماس باشین به نفع خودته ، سخت نگیر

یه صلوات برای حاجت رواییم بفرست لطفا❤️

ببین پارسال منم عقد بودم هیچی برام عیدی نیاوردن، به شوهرمم که گفتم پررو گفت شما باید برا من میاوردین.

خلاصه باعث کدورت شد بینمون

تا مدت ها خون به دل به بود

ولی آخرش دیدم خب وقتی شعور نداشتن بیارن من کاری از دستم برنمیاد و این اعصاب خوردیا بی فایده ست

خدایا هرچی خیر و صلاحمونه برامون رقم بزن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز