بابا بیخیال الان من پنج ساله میرم دکتر برا بچه دار شدن میدونم سخته خیلی ولی تا یسال طبیعیه ک باردار نشی بعدش باید بری دکتر
منم انقد حساس بودم ولی الان دیگه عین خیالمم نیس
از موقعی ک پری میشدم دنبال نشونه بودم هر ماه ازمایش و بی بی چک و ….
ولی. دیگه کلا بیخیالم
ایشالله شما ب زودی خبر بارداریتو میدی 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻