2777
2789

اینکه هر زجری که کسی دچارش میشه کارمای خودتون در نظر می گیرید خطای شناختیه. اینهمه آدم که بهترین افراد بودن ولی کل زندگی شون زجر کشیدن. تازه تو ایران الان همه ی آدما در حال زجر کشیدنن همشون حتما آدمای بدی بودن؟ بلند شو حق خودتو خودت بگیر. دنیا هیچ اهمیتی بهت نمیده و هیچی بهت بدهکار نیست

تقریبا به همه ی شاخه های علوم انسانی علاقه دارم. گاهی در مورد فیلم هایی که دیدم و کتاب هایی که خوندم می نویسم. در خواست دوستی قبول نمی کنم مگر اینکه از قبل دلیلشو بدونم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کسایی ک اذیتم کردن و ب خدا واگزارشون کردم الان بهترین زندگیو دارن☺️☺️☺️☺️☺️🤣🤣🤣🤣🤣بهش اعتقاد ندار ...

درسته لامصبا بهترین زندگی رو دارن که هیچ مث سگ پیشرفت میکنن 

ولی من اعتقاد دارم که چوب خدا صدا ندارد 

بستگی داره واقعا...من هرکسی اذیتم کرده زیاد تقاص پس نداده زندگیشم خوبه.ولی یبار بحدی اذیت شدم تا چند روز حالم بد بود گریم بند نمیومد کارم به قرص زیر زبونی کشید حتی!فقط ب خدا گفتم اگه جای حق نشستی تقاص منو از اینا بگیر( ب حدی عاشق هم بودن که تصورشم نمیتونی بکنی)از خدا خواستم هیچ وقت به هم نرسن!چون بخاطر همین دوست داشتن اون کارو با من کردن...بعد ۳ماه از هم جدا شدن با اینکه هنوز ته دلم نبخشیدمشون ولی یکم از جداییشون ناراحت شدم

من زاده ی ایرانم،جز مهر نمیدانم❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز