2777
2789
عنوان

افطار

372 بازدید | 11 پست

بچه‌ها شما برای افطاری برنج و غذا میخورید؟ 

من خودم اکثرا نون پنیر با سبزی گوجه خیار یا انگور و اینا میخورم 

یه سری از روزام اش هلیم سوپ یا از این دست چیزا میپزم 

هر چی باشه برام زیاد مهم نیست 

به قدری ساکتم حالا؛که انگاری؛درونم حکم؛ آتش‌ بس،و حالِ چشم‌هایم خوب و آرام است.به قدری ساکتم انگار؛میان شهر قلبم صد هزاران مُرده دارد شعر می‌گوید..ببین من ساکتم، این بغض و این آشوب، از من نیست...دلم تنگ است؟ اصلا نیست کسی را دوست می‌دارم؟ نمی‌دارم رها، آرام و معمولی؛ شبیه کلّ آدم‌هامیان موج‌ها چون قایقی؛ بی سرنشینم، بی سرانجامم نه فکری در سرم دارم،نه عشقی در دلم،آرامِ آرامم...- نرگس صرافیان 💓🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃💓

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام. تصمیم داریم ان شاالله از امسال، آش یا سوپ بخوریم و غذا رو نگه داریم برای دو سه ساعت بعد افطار یا برای سحری

باید گوش هامون بشنوه از آقا مهدی باکری و همت و چمران و حاج قاسم، باید چشهامون ببینه اونچه که کوردلان عالم نمیبینند، باید قلب و عقلمون درک کنه زندگی به سبک مقاومت و ایستادن پای عقاید رو، تا بتونیم حق رو از حق نما تشخیص بدیم و با شجاعت در لشکر حسین(ع) باشیم.شهید همت: {در زمان غیبت اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشید.} بسوز ای سعی باطل،پرچم ایران نمیسوزد/نمیدانی مگر در شعله ها ایمان نمیسوزد🇮🇷❤️دوستانی که میخواید نماز خوندن رو شروع کنید تاپیک شروع نماز داریم، آموزش نماز هم گذاشتیم، اگر میخواید شروع کنید یا علی(ع) بگید و بیاید تاپیک شروع نماز. یقین داشته باشید اگر این متن رو میخونید، دعوت شده حضرت زهرا(س) هستید💚 حضرت زهرا(س) میتوانست در قضیه مسکین و یتیم و اسیر بگوید که بروید مسجد پیغمبر! خوب حکومت اسلامی است و باید انجام بدهد. نه، وظیفه حکومت، وظیفه جامعه را نفی نمیکند. انسانها در جامعه موظفند که به یکدیگر کمک بکنند. هم کمک مالی هم کمک فکری هم کمک آبرویی. این درس فاطمی است، این معرفت فاطمی است. رهبر انقلاب اسلامی. عشق❤یک زینب و هفتاد و دو سر میخواهد...بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد❤اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر🍀

مام اکثرا یه چیز حاضری . همون نون و پنیر و اینا.

ولی با گوجه خیار نخور سرده. اصلا خیلی ضرر داره. با کنجد اسیاب شده و گردو یا خرما یا سبزی های گرم مثل پونه و نعناع و اویشن بخور.

یا کنارش حلوا شکری یا ارده بخود

من دیابت دارم روزه نمیتونم بگیرم الان که انگور نیست اومدم اینو بگم

اره اینم هست 

من قندمم لب مرزه و متفورمین میخورم هم برای کیست هم قندم بنظرت روزه بگیرم مشکلی نیست؟

اره اینم هست  من قندمم لب مرزه و متفورمین میخورم هم برای کیست هم قندم بنظرت روزه بگیرم مشکلی ن ...

از پزشک سوال کنید

انگور هم قندش زیاده جز میوه های ممنوعه برای دیابتی ها هست

قند من با متفورمین کنترل نشد انسولین میزنم فعلا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز