سلام. بچه ها دوست پسرم یهو ازدواج کرد و رفت. انقد دلم شکسته که بعد شش ماه که رفته کلمب خوب نشدم. بیشتر وقتها دعا می کنم خوشبخت نشه. زنش خوب نباشه و یهو ولش کنه دلشو بشکنه همونجور که دل منو شکست. 😪 لطفا ملامتم نکنید چون فک می کنم تنها چیزی که می تونه تسکینم بده اینه که خبر بد بودن زندگیشو بشنوم.
تا حالا چند بار خواستم برم در خونش. یا اینکه بهش پیام بدم خیلی نامردی. و اینا. ولی گفتم ولش ارزش نداره. ولی شایدم کردم. تا دلم خنک شه .