2777
2789
عنوان

واقعا چرا؟؟؟

79 بازدید | 3 پست

تابستون مسافرت رفتیم کرمانشاه طاق بستان اینو تازه دقت کردم بهش چی بود واقعا؟ چه دلیل داشت که این کارو کردن؟(اهورای مزدا رو نگاه کنید)

هر وقت تونستی به 1-دین 2-نوع پوشش 3-شیوه زندگی 4-علاقه افراد 5-گرایشات آدما (احترام)‌ ‌بزاری اون وقت یه آدم با شعوری و لایق رفتار خوب🌱 ‌ 

حالا به اونش کاری ندارم دوتا داره یکیش مخدوش شده

اما فقط اونایی که میگن ایرانیا همیشه یکتاپرست بودن!

الهه آناهیتا😐

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
حالا به اونش کاری ندارم دوتا داره یکیش مخدوش شده اما فقط اونایی که میگن ایرانیا همیشه یکتاپرست بودن ...

الهه با خدا فرق داره... 

هر وقت تونستی به 1-دین 2-نوع پوشش 3-شیوه زندگی 4-علاقه افراد 5-گرایشات آدما (احترام)‌ ‌بزاری اون وقت یه آدم با شعوری و لایق رفتار خوب🌱 ‌ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهه با خدا فرق داره... 

چه فرقی؟

تا الان هرجا خوندم آناهیتا خدای آب هست عزیزم

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز