دیشب فیلم مربوط ب شوکه شدنشو دیدم
منم شوکه شدم واقعاااااااااااااااااااااا
جریانشم اینه ک ایشون مدل معروف برزیلی یوده فکنم
ک ب ی مهمونی مخفی ملکه الیزابت دعوت میشه
بعد از برگشتن از اونجا خیلی شوووکه بوده و داد میزده
اونا ناپاکن و... گوشت ادم میخوردن.. من نمیدونستم.. من نمیدونستم اونا ادمارو کشتن.. اونجا بودی خون ادم میداد و.
اینارم ب داد وشوکه میگ ک اگ بشنوین شمام یطور ی میشین
این خانومم بعد 2هفته میمیره مشکوک یا خودکشی میگن کرده
میگفتن الیزابت خون بچه میخورده و گوشت انسان واسه جوان ماندن البته الان مرده تو سن 90سالگی اما خیلیام میگن مرگش مشکوکه و شاید نمرده باشه
درکل میگن خیلی از سران و بزرگان و سلبریتیا گوشت ادم میخورن حالا چراشو درست نمیدونم ولی اینو فهمیدم از چند سال پیش خیلی چیزا تو دنیاس ک ما نمیدونیم و نمیزارن ک بفهمیم