2777
2789
عنوان

گابریلا ریکو

714 بازدید | 11 پست

دیشب فیلم مربوط ب شوکه شدنشو دیدم 

منم شوکه شدم واقعاااااااااااااااااااااا

جریانشم اینه ک ایشون مدل معروف برزیلی یوده فکنم 

ک ب ی مهمونی مخفی ملکه الیزابت دعوت میشه 

بعد از برگشتن از اونجا خیلی شوووکه بوده و داد میزده 

اونا ناپاکن و... گوشت ادم میخوردن.. من نمی‌دونستم.. من نمیدونستم اونا ادمارو کشتن.. اونجا بودی خون ادم میداد و. 

اینارم ب داد وشوکه میگ ک اگ بشنوین شمام یطور ی میشین 

این خانومم بعد 2هفته میمیره مشکوک یا خودکشی میگن کرده

میگفتن الیزابت خون بچه میخورده و گوشت انسان واسه جوان ماندن البته الان مرده تو سن 90سالگی اما خیلیام میگن مرگش مشکوکه و شاید نمرده باشه

درکل میگن خیلی از سران و بزرگان و سلبریتیا گوشت ادم میخورن حالا چراشو درست نمیدونم ولی اینو فهمیدم از چند سال پیش خیلی چیزا تو دنیاس ک ما نمیدونیم و نمیزارن ک بفهمیم 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حکومت شیطانه دیگه 

بهتر ازاین نمیشه

 برا بحث نیومدیم،انشاالله برای رضای خدا.جواب ابلهان خاموشی. من آنچه شرط بلاغست با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال. در هر حالی خدا رو فراموش نکنیم ، برای خوشنودی خدای مهربون کار کنیم ، نه برا دل خودمون و نه برای دل دیگران. که این است آخر عرفان .
من 5بار دیدمش هربار واسم عادی نمیشه اصلا یجوری میشم

چ کلیپیه 

یکمی توضیحش میدی 

منم‌چنین چیزایی شنیدم درمورد ادم خواری 

فرقه های شیطان پرستین 

اگه خوندی یه صلوات برای سلامتی کسی که همه جونمه بفرست💔💔الهی که خدا با عزیزات امتحانت نکنه💔
چرت بابا😐گوشت ادم برای جوان ماندن؟😂😂

چرت نیست.. اره بعضیا گوشت و خون انسان میخورن

.... اصلا کلیپو ببینی خودت پرات میریزه

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
چ کلیپیه  یکمی توضیحش میدی  منم‌چنین چیزایی شنیدم درمورد ادم خواری  فرقه های شیطان ...

نوشتم ک همشو ت تاپیکم 

چی میخای بدونی دیگ

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
چرت نیست.. اره بعضیا گوشت و خون انسان میخورن .... اصلا کلیپو ببینی خودت پرات میریزه

اره یه عده انسان مریض شیطان پرست مبخورن ولی اینک بگیم برای جواب ماندن میخوردن مسخرس

زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم💖
اره یه عده انسان مریض شیطان پرست مبخورن ولی اینک بگیم برای جواب ماندن میخوردن مسخرس

مسخره نیست اعتقاد همه باهم فرق داره

ما مسخره میدونیم... بعضیا نه

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز