سلام. بچه ها دوست پسرم یهو ازدواج کرد و رفت. انقد دلم شکسته که بعد شش ماه که رفته کلمب خوب نشدم. بیشتر وقتها دعا می کنم خوشبخت نشه. زنش خوب نباشه و یهو ولش کنه دلشو بشکنه همونجور که دل منو شکست. 😪 لطفا ملامتم نکنید چون فک می کنم تنها چیزی که می تونه تسکینم بده اینه که خبر بد بودن زندگیشو بشنوم.