2777
2789
عنوان

دارم دق میکنم... 😢

510 بازدید | 49 پست

حالم اصلا خوب نیست، دو تا دوست دارم فقط ک اوناهم شمالن، خانوادمم نیستن... تک و تنها این روزای عید برام سخته دارم از تنهایی دق میکنم😢😢😢

دوستای قشنگم به دعای خیر و صلواتتون خیلی محتاجم... 

من نیز 😪

من اونیم که سایه هم نداشت...((اگر بخوام وضعیت و حالِ روحیِ الانم و توصیف کنم باید بگم: دریا طوفانی ؛ قایقم سوراخه ؛ پاروم شکسته ؛ خودمم خسته ام ؛ خیلی خستم ؛ خیلی خیلی خستم ؛ از کوسه هم میترسم ؛ اما ادامه میدم ...))👣و اما نیمه شبی من خواهم رفت ..  از دنیایی ک مال من نیست....   از زمینی ک مرا بیهوده ب ان بسته اند....مگر ما چقدر زنده ایم که انقدر میمیریم؟ 🖤  باهم قهر نکنیم خیلی وقتا تلفن بدموقع زنگ زده و داغی بردل گذاشته 🖤                                                                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو الان دق می کنی، بعد عید شادی اونایی که الان تو جمع هستن، تازه بعد عید دقشون شروع میشه

من بعد از 15 دیگه سر کارم  نمتونمم برم جایی

دوستای قشنگم به دعای خیر و صلواتتون خیلی محتاجم... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز