دوهفته پیش سرما خوردم شدید
الانم کامل خوب نشدم و تک وتوک سرفه میکنم
مشکلم اینه کلا بی انرژی شدم یکم راه میرم یا یکم کار میکنم کلی عرق میکنم و انگار میخواد جونم دربیاد و انگار خسته عالمم سرما خسته میشه حالت خواب رفتگی دست و پا رو تو سرم دارم الان دوتا لباس اتو کردم کلی خسته شدم وحالت تهوع دارم اصلا هم حوصله سروصداوشلوغی رو ندارم یا یکم صدای تلوزیون زیاد باشه میره تو مغزم و کل وجودمو عرق میگیره
میخوام بعد از تعطیلات برم دکتر نمیدونم چرا اینجوری شدم!!نکنه اصلا سرماخوردگی کرونا بوده که اینقدر بی جون شدم من!!!