2777
2789
عنوان

سال 1401

77 بازدید | 5 پست

اگه خوب چرا؟

اگه بد چرا؟

تعریف کنید

تعداد رای : 12
نظرسنجی
بدترین سال بود
5
41%
بهترین سال بود
0
0%
بد نبود خداروشکر
2
16%
زیاد خوب نبود به امید سالی بهتر...
5
41%

برای من سال خوبی نبود،پیشرفتی نکردم که از خودم راضی باشم،لحظاتمو به بطالت گذروندم و انتخاب های اشتباه داشتم 

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از سالی ک بابامو از دست دادم همه سالای بعدش برام مزخرفه

دلم پر میکشه یبار دیگه بگم بابا🖤                                       زیرگروه آبی💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙    وزن شروع۸۰.   ۷۸,۸۰۰💙۷۷,۸۰۰💙  ۷۶،۷۰۰           وزن فعلی   ۷۵،۵۰۰💙      هدف اول۷۶🔓 هدف دوم ۷۲🔒هدف سوم۶۸🔒هدف چهارم۶۴🔒 هدف آخر۶۰💪  پروفایل سرگروه ها 💙چالش زمستونی💙تاپیک مانکن های زیبا    💙
برای من سال خوبی نبود،پیشرفتی نکردم که از خودم راضی باشم،لحظاتمو به بطالت گذروندم و انتخاب های اشتبا ...

بنظرم هر کس حق داره توی زندگی اشتباه کنه مهم اینه ناامید نشه و ادامه بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز