2777
2789
عنوان

کدوم راه حل ...

207 بازدید | 11 پست

من شوهر حمایت کنی ندارم .قبلاً اوایل فکر می کردم مدل ش اینه .بعد فهمیدم نه روی مادرش و اینا حساس ه.بی ارزش ه منم.

بعد اون همه توهین که به من کردن جاری و شوهرش. مثل گاو ه برخورد شوهرم .بی تفاوت .اوایل جواب سلام هم میداد تعارف هم می کرد .بعد دعوا و حرف و صحبت من .آقا قانع شده سلام نده .ولی اوکی ه با اونا. منم اذیت میشم زیاد خیلی زیاد .چون شوهر اون سر توهین زنش از همسرش حمایت می کنه. اینم بگم با روابط برادر ها مشکل ندارم.

امشب ازش یه حرفی پرسیدم گفتم اگه برادرت زنگ بزنه عید و تبریک بگه بعد بگه بیا با زنم هم صحبت کن چی کار می کنی ؟ حرف می زنی .همسرم گفت آره .منم گفتم فکر نمی کنی با اون کار منو خیلی بی ارزش می کنی.گفت من آدم بی ادبی نیستم .منم گفتم نه بی ادب نیستی ولی ذره ای مرد بودن بلد نیستی . شخصیت زنتو میاری پایین .گفتم اصلا تو نمیگی اینا که با زنم صحبت نکردن .من چی بگم با جاری. اونم گفت هنوز که زنگ نزدن.خیلی با گلابی بودن حالم بهم خورد.

حالا من سه راه دارم:

۱.بی خیال شوهرم بشم و سعی کنم اهمیت ندم که خیلی سخت ه و باید بتونم و از این به بعد تو یه دفتر درد و دل کنم و اصلا نه توجه کنم نه گله کنم نه سوال در مورد اون و رفتار ش.

۲.دعوا کنم با شوهرم و ته ش یا درست میشه که بعیده.

۳.طلاق بگیرم .


۱

خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت می‌خوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوم که نمیشه درست نمیشه

ببین زن عاشق تر باشه بچشون دختر میشه مثلا زن و شوهر خیلی همو دوست دادن اما علاقه ی زن خیلی بیشتره ، مرد عاشق تر باشه بچشون پسر میشه مثلا زن و شوهر همو خیلی دوست دارن اما علاقه ی شوهر خیلی بیشتره  ( در حالت کلی ) .  

در حالت جزئی مرد اگه اصلاً زنشو دوست نداشته باشه باز  بچشون دختر میشه ؛ و اگه علاقه فقط از جانب مرد باشه باز بچشون پسر میشه . 

شما رو میدونم دختر داری جاریتو نه 


شما روزی ۱۰۰۱ بار ذکر یا ودود بخون و فوت کن به یه چیز شیرین و زن و شوهر از آن بخورند ( شوهر یا زن نرم میشود ) 

سوره طلاق و سوره ی نسا هم در آشتی و مودت و علاقه ؛ موثره . 

 سوره کوثر ۷ بار بخون و سمت شوهرت فوت کن 

سوره ی مزمل را ۳ بار بخون فوت کن به آب بعد به همون آب سوره ی یس بخون به هر مبین که رسیدی عوت کن به آب و بعد اون آبو شیرین کن و بخورین تا ۴۰ روز انجام بده روزی یکبار .

سوره مجادله روزی ۳ بار روز ها بخون ( برای آرامش زندگی خیلی خوبه نمیزاره دعوا بشه ) 

آیه ۳۵ سوره نور رو بخون به آب و هر دو بخورین 

آیه ۱۱۵ سوره انعامو ۳ بار بخون و سمت شوهرت فوت کن .

این کارها رو انجام بده اگه بس نتیجه بود اونوقت یه تصمیم جدی بگیر

ببین زن عاشق تر باشه بچشون دختر میشه مثلا زن و شوهر خیلی همو دوست دادن اما علاقه ی زن خیلی بیشتره ، ...

بس * بی 

ذکر بسم الله و بالله بسم الله ماشاالله لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم رو بخون یکی از خاصیتاش اینه که اندوهو رفع میکنه .

دوم که نمیشه درست نمیشه

تلایق دو و یک

توهم بی محلی کن و جواب همه رو بده 

تو خونه با شوهرت صحبت کن بالاخره جواب میده 

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792