ببین زن عاشق تر باشه بچشون دختر میشه مثلا زن و شوهر خیلی همو دوست دادن اما علاقه ی زن خیلی بیشتره ، مرد عاشق تر باشه بچشون پسر میشه مثلا زن و شوهر همو خیلی دوست دارن اما علاقه ی شوهر خیلی بیشتره ( در حالت کلی ) .
در حالت جزئی مرد اگه اصلاً زنشو دوست نداشته باشه باز بچشون دختر میشه ؛ و اگه علاقه فقط از جانب مرد باشه باز بچشون پسر میشه .
شما رو میدونم دختر داری جاریتو نه
شما روزی ۱۰۰۱ بار ذکر یا ودود بخون و فوت کن به یه چیز شیرین و زن و شوهر از آن بخورند ( شوهر یا زن نرم میشود )
سوره طلاق و سوره ی نسا هم در آشتی و مودت و علاقه ؛ موثره .
سوره کوثر ۷ بار بخون و سمت شوهرت فوت کن
سوره ی مزمل را ۳ بار بخون فوت کن به آب بعد به همون آب سوره ی یس بخون به هر مبین که رسیدی عوت کن به آب و بعد اون آبو شیرین کن و بخورین تا ۴۰ روز انجام بده روزی یکبار .
سوره مجادله روزی ۳ بار روز ها بخون ( برای آرامش زندگی خیلی خوبه نمیزاره دعوا بشه )
آیه ۳۵ سوره نور رو بخون به آب و هر دو بخورین
آیه ۱۱۵ سوره انعامو ۳ بار بخون و سمت شوهرت فوت کن .
این کارها رو انجام بده اگه بس نتیجه بود اونوقت یه تصمیم جدی بگیر