2777
2789
عنوان

رگمو زدم🙂

| مشاهده متن کامل بحث + 944 بازدید | 21 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دیونه فردا پیش کسی میگه دختر فلانی خواسته رگشو بزنه به خاطر من

ن بابا ی خط کوچیک مث خراش بود 


   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

عسک

میشه تو خودم حرفام خفه ،چون اعتماد نکن تو بک گراندمه🖤🩹رک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره مثلا رک بودن یعنی من بستنی دوست ندارم یا مهارت نه گفتن داشته باشم اما بی‌شعور بودن به معنی وقاحته‌ مثلا من به دوستم میگم تو چقد چاقی یا بینیت شبیه عقابه ببخشیدا من رک هستم! .یه روز پرواز میکنم میرم‌ 🙂👩🏻‍🦯🤍
خوب اون باور کرده که تو خواستی رگتو بزنی 

میدونی منو اون کپ همیم خب تمام اخلاقیات منو اونم داره از روی خودم میشناسمش 

اگه این کارو کردم بخاطر این بود ک دیگه از این چرتو پرتا نگه 

من بدم میاد یکی بیاد بگه من میخوام خودکشی کنم میخوام رگمو بزنم 


   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز