2777
2789
عنوان

حسرت خوردن

139 بازدید | 9 پست

خدارو شكر هيچ وقت حسرت زندگي كسي رو نخوردم حتي تو بدترين شرايط زندگيم كه مثلا بگم خوش به حال فلاني اينو داره يا فلان جا ميره

ولي دو ساله دارم حسرت زندگي گذشتمو ميخورم چون دو سال پيش خونمون، ماشينمون، طلاهامو فروختم رفتيم يه واحد توليدي خريديم كه خيلي بابتش سختي كشيديمو دنبالشيم بفروشيم همش حسرت ميخورم ميگم چرا خونمو دادم چرا ماشينمو از دست دادم واقعا از فكرش در نميام دلم گذشتمو ميخواد😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کاش میشد با حسرت زمان از دست و چیزای از دست رفته برگردون اما از حسرت فقط یچیز میاد اونم خشم عصبانیت افسردگی

هیچ چیز برنمیگرده فقط روزای خوبتو از دست میدی سعی کن فراموش کنی در غیر این صورت تو باید تا اخر عمرت حسرت بخوری

انشالله بهترینشو بخری از هرکدوم به زودی زود

انشاالله ولي ديگه الان ميشه چيزي خريد ؟هيچي مثل قبل نميشه ماشيني كه صفراوين خريديم ٨٠ تومن بايد الان ٤٠٠، ٥٠٠ تومن بديم 

کاش میشد با حسرت زمان از دست و چیزای از دست رفته برگردون اما از حسرت فقط یچیز میاد اونم خشم عصبانیت ...

اصلا من همش تو آينده ميچرخم خودم اين ايده رو دارم كه گذشته رفته ولي هي تو ذهنم مياد با خودم ميگم چطور الكي آرامشو از خودم گرفتم

انشاالله ولي ديگه الان ميشه چيزي خريد ؟هيچي مثل قبل نميشه ماشيني كه صفراوين خريديم ٨٠ تومن بايد ...

اگه خدا بخواد حتما میشه انشالا که خدا برات بخواد هر چند برا من هیچی نمیخواد ولی باز امیدم به خودشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز