چرا شب هست
اینجا سه ساعت و نیم از ایران عقبتره الان دقیقا ۲۳:۲۰ دقیقه است ایران نزدیک ساعت سه هست
من چون تی وی ندارم تنها هم هستم این ساعتها وقت استراحتمه ایران دیگه با کس هم نمیتونم حرف بزنم دیروقته دیگه فقط میمونه نی تی سایت
برای همین شبها میام اینجا