من چند روز پیش نذر و مراسم داشتم اش اینا پخته بودم .بعد بعد مراسم هم برای پدرشوهرم اش فرستادم .برای جاری بزرگ هم همین طور . بعد تو خونه پدر شوهرم اینا بودیم .داشتن آش نذری رو می خوردن .جاری کوچک و شوهرش نخوردن . با اینکه قبلاً از اون اش هم می خوردن . منم مشکل ندارم صد سال سیاه نخورند .از این حرصم می گیره .شوهر احمق من اگه بود می خورد . چون چند سال پیش سوپ پخته بود جاری من نخوردم ولی شوهر احمق من خورد از اون سوپ .
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ببخشید شما چرا از سوپ اون نخوردید،خوب اونم حتما بهش برخورده و خواسته تلافی کنه،و اینکه مردم آنقدر بدبختی دارن آنقدر خیانت و فساد زیاد شده شما الآن فکرت به خاطره سوپ خوردن و حمایت نکردن شوهرت مشغوله،برو بگیر بخواب بابا