2777
2789
عنوان

جاری...

1582 بازدید | 34 پست

من چند روز پیش نذر و مراسم داشتم اش اینا پخته بودم .بعد بعد مراسم هم برای پدرشوهرم اش فرستادم .برای جاری بزرگ هم همین طور . بعد تو خونه پدر شوهرم اینا بودیم .داشتن آش نذری رو می خوردن .جاری کوچک و شوهرش نخوردن . با اینکه قبلاً از اون اش هم می خوردن . منم مشکل ندارم صد سال سیاه نخورند .از این حرصم می گیره .شوهر احمق من اگه بود می خورد . چون چند سال پیش سوپ پخته بود جاری من نخوردم ولی شوهر احمق من خورد از اون سوپ .

نکته: بحث خوردن یا نخوردن اش نیست بحث حمایت ه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بحث اینکه به چه چیزهایی اهمیت میدین 

به خدا چیز مهمتر دیگه ای ندارین زوم کنید روش؟؟

اینکه برادرشوهرت اش شما رو‌نخورده اما شوهرت چند سال پیش سوپ جاری ات رو‌خورده؟یعنی چند ساله شما  یادته اینو ؟


چون چند سال پيش سوپ نخوردي الان آش نميخورن؟؟؟ چقد عجيبن

بحث خوردن سوپ نیست سر توهین هاشون من قهر بودم بعد آشتی دادن به  زور .بعد یه توهین خیلییی بزرگ کردن که من باز قهر کردم 

ببخشید شما چرا از سوپ اون نخوردید،خوب اونم حتما بهش برخورده و خواسته تلافی کنه،و اینکه مردم آنقدر بدبختی دارن آنقدر خیانت و فساد زیاد شده شما الآن فکرت به خاطره سوپ خوردن و حمایت نکردن شوهرت مشغوله،برو بگیر بخواب بابا

بحث اینکه به چه چیزهایی اهمیت میدین  به خدا چیز مهمتر دیگه ای ندارین زوم کنید روش؟؟ اینکه برا ...

کلا همین ه .من چند سال پیش فقط با جاری قهر بودم بعد شوهرش به خاطر زنش با من حرف نمی‌زد .الان با هر دو قهرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792