2777
2789
عنوان

میشه...

57 بازدید | 10 پست

میشه دعام کنین نمیدونم چکار کنم دعا کنین خدا بم نشونه بده🥺💔😭

خدایا من منتظر روزیم ک غیر ممکنم ممکن میشه ✨🥺یا امام زمان قول گرفتم برام پدری کنی نا امیدم نکن میدونم واسطم میشی پیش خدا اللهم صل علی محمد وال محمد وعحل فرجهم میشه برام ی صلوات بفرستین🙏💔😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بش توام دعا کنیااا

خدا بهترینا نصیبت کنه انشالا❤

خدایا من منتظر روزیم ک غیر ممکنم ممکن میشه ✨🥺یا امام زمان قول گرفتم برام پدری کنی نا امیدم نکن میدونم واسطم میشی پیش خدا اللهم صل علی محمد وال محمد وعحل فرجهم میشه برام ی صلوات بفرستین🙏💔😭
چشم انشالله

خدا خیرت بده

خدایا من منتظر روزیم ک غیر ممکنم ممکن میشه ✨🥺یا امام زمان قول گرفتم برام پدری کنی نا امیدم نکن میدونم واسطم میشی پیش خدا اللهم صل علی محمد وال محمد وعحل فرجهم میشه برام ی صلوات بفرستین🙏💔😭

الهی ب خاسته هات برسی

حاجتت رو بگیری

.single.          هستم اگر می روم خوشتر ازین پند نیست  //  بسته به زنجیر را لیک خوش آیند نیست // //  عمر گذر کرده را غرق تماشام شدم////سینه کشان همچو موج، راهی دریا شدم//☆ https://rubika.ir/kia365365                    ali365365kia@gmail.com
الهی ب خاسته هات برسی حاجتت رو بگیری

فدات بهترینا برات رقم بخوره🥺❤

خدایا من منتظر روزیم ک غیر ممکنم ممکن میشه ✨🥺یا امام زمان قول گرفتم برام پدری کنی نا امیدم نکن میدونم واسطم میشی پیش خدا اللهم صل علی محمد وال محمد وعحل فرجهم میشه برام ی صلوات بفرستین🙏💔😭
بش توام دعا کنیااا

لحجه.... کدام شهرین؟

.single.          هستم اگر می روم خوشتر ازین پند نیست  //  بسته به زنجیر را لیک خوش آیند نیست // //  عمر گذر کرده را غرق تماشام شدم////سینه کشان همچو موج، راهی دریا شدم//☆ https://rubika.ir/kia365365                    ali365365kia@gmail.com
ها؟😃 ن باو کرجم بدون هیچ لحجه ایییی

کوره همشهریم نباشی دی هیچ....خخخخخ

کرمانشاهی ک نیستی احیانا

شیشه خورده  دیدم داری  تو حرفات.

خخخخخ

زنده باشی

.single.          هستم اگر می روم خوشتر ازین پند نیست  //  بسته به زنجیر را لیک خوش آیند نیست // //  عمر گذر کرده را غرق تماشام شدم////سینه کشان همچو موج، راهی دریا شدم//☆ https://rubika.ir/kia365365                    ali365365kia@gmail.com
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش