2777
2789
عنوان

زیبایی

98 بازدید | 7 پست

من پنج شنبه رفتم ابروهام میکرو کردم

امروز رفتم حموم ب دستور خود ارایشگر پماد مالیدم رو ابروم

الان رفتم جلو ایینه دیدم تموم ابروهایی ک واسم میکرو کرده با پوسته پوسته شدن کنده شده😐😐😐😐😐

طبیعیه؟؟؟؟ 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پوسته پوست شدن طبیعیه ولی اینکه باهاش بره هاشورهاطبیعی نیست

زندگی مثل برق وبادمیگذره باغمم میگذره باخوشی هم میگذره سعی کن باخوشی بگذره بخندبه روی دنیا،دنیابه روت بخنده 🤩🤩🤩🤩
تاجش الان جلو ایننه وایسادم هیچی مشخص نیست ولی بقیه جاهای ابروم رنگ داره

حالامتورم هست شایدزمان بده نشدبرودوباره ترمیم شایدعمقی نزده 

زندگی مثل برق وبادمیگذره باغمم میگذره باخوشی هم میگذره سعی کن باخوشی بگذره بخندبه روی دنیا،دنیابه روت بخنده 🤩🤩🤩🤩
حالامتورم هست شایدزمان بده نشدبرودوباره ترمیم شایدعمقی نزده 

اره خودش گفت۲۵فروردین برم ترمیم

ولی خیلی حالم گرفته شد

دقیقا بخاطر همین تاج ابروومم رفتم که نما بگیره

همش ریخت🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز