shaghayegh70 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 89 عنوان زیبایی 98 بازدید | 7 پست من پنج شنبه رفتم ابروهام میکرو کردمامروز رفتم حموم ب دستور خود ارایشگر پماد مالیدم رو ابرومالان رفتم جلو ایینه دیدم تموم ابروهایی ک واسم میکرو کرده با پوسته پوسته شدن کنده شده😐😐😐😐😐طبیعیه؟؟؟؟ 1401/12/28 | 01:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ریماز عضویت: 1401/02/17 تعداد پست: 1491 پوسته پوست شدن طبیعیه ولی اینکه باهاش بره هاشورهاطبیعی نیست زندگی مثل برق وبادمیگذره باغمم میگذره باخوشی هم میگذره سعی کن باخوشی بگذره بخندبه روی دنیا،دنیابه روت بخنده 🤩🤩🤩🤩
shaghayegh70 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 89 نه😳ریخته ابروهات؟پوستت چرب بود ابروهام نه😂😂😂اون ابروهایی ک واسم میکرو کرد جوهرش با پوسته پوسته شدن ابروم همش رفت
shaghayegh70 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 89 پوسته پوست شدن طبیعیه ولی اینکه باهاش بره هاشورهاطبیعی نیست تاجش الان جلو ایننه وایسادم هیچی مشخص نیستولی بقیه جاهای ابروم رنگ داره
ریماز عضویت: 1401/02/17 تعداد پست: 1491 تاجش الان جلو ایننه وایسادم هیچی مشخص نیست ولی بقیه جاهای ابروم رنگ داره حالامتورم هست شایدزمان بده نشدبرودوباره ترمیم شایدعمقی نزده زندگی مثل برق وبادمیگذره باغمم میگذره باخوشی هم میگذره سعی کن باخوشی بگذره بخندبه روی دنیا،دنیابه روت بخنده 🤩🤩🤩🤩
shaghayegh70 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 89 حالامتورم هست شایدزمان بده نشدبرودوباره ترمیم شایدعمقی نزده اره خودش گفت۲۵فروردین برم ترمیمولی خیلی حالم گرفته شددقیقا بخاطر همین تاج ابروومم رفتم که نما بگیرههمش ریخت🥺