2777
2789
عنوان

گچ مو .....!

287 بازدید | 9 پست

گچ مو استفاده کردین تا حالا 

چطور بوده؟

لطفا اگه مادری خوب به حرفم گوش کن. دخترت رو به اندازه پسرت محدود کن . دخترت رو تحقیر نکن. دخترت رو عقده‌ای و افسرده نکن بحث نکن. در آخرم هی نگو بهم احترام بزار تو حتما محترم نیستی! و سنت فقط یک عدد تو شناسنامه‌‌ست . بهشت هم زیر پای مادران نیست. نمازتم درست نیست اگه قلب بچتو شکستی. نارضایتی فرزند از والدین خطرناک تره. تو دعوا بهش نگو نه ماه به شکم کشیدمت عزیزم تو باز حق انتخاب داشتی اون طفلی که یهو چشاشو باز کرد دید تو مادرشی! اگه دخترت حرفامو دید و گفت واااا چه اسکله بدون که مادر خوبی هستی و برو تو آینه خودتو یه ماچ محکم کن💖 

درست رنگ میگیره

لطفا اگه مادری خوب به حرفم گوش کن. دخترت رو به اندازه پسرت محدود کن . دخترت رو تحقیر نکن. دخترت رو عقده‌ای و افسرده نکن بحث نکن. در آخرم هی نگو بهم احترام بزار تو حتما محترم نیستی! و سنت فقط یک عدد تو شناسنامه‌‌ست . بهشت هم زیر پای مادران نیست. نمازتم درست نیست اگه قلب بچتو شکستی. نارضایتی فرزند از والدین خطرناک تره. تو دعوا بهش نگو نه ماه به شکم کشیدمت عزیزم تو باز حق انتخاب داشتی اون طفلی که یهو چشاشو باز کرد دید تو مادرشی! اگه دخترت حرفامو دید و گفت واااا چه اسکله بدون که مادر خوبی هستی و برو تو آینه خودتو یه ماچ محکم کن💖 

روی بلوند جواب میده فقط

تو خیلی با ارزشی دختر ❤ در دنیای پر از پیچیدگی، همیشه جستجو برای درک بیشتر ادامه دارد. علم برای من فقط یک مسیر نیست، بلکه یک هنر است. همیشه میگویم: «هر درد، درسی دارد.»فراتر از علم، به انسانیت ایمان دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واسه تایم کوتاه خوبه

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
واسه تایم کوتاه خوبه

مثلا یه شب عروسی 

لطفا اگه مادری خوب به حرفم گوش کن. دخترت رو به اندازه پسرت محدود کن . دخترت رو تحقیر نکن. دخترت رو عقده‌ای و افسرده نکن بحث نکن. در آخرم هی نگو بهم احترام بزار تو حتما محترم نیستی! و سنت فقط یک عدد تو شناسنامه‌‌ست . بهشت هم زیر پای مادران نیست. نمازتم درست نیست اگه قلب بچتو شکستی. نارضایتی فرزند از والدین خطرناک تره. تو دعوا بهش نگو نه ماه به شکم کشیدمت عزیزم تو باز حق انتخاب داشتی اون طفلی که یهو چشاشو باز کرد دید تو مادرشی! اگه دخترت حرفامو دید و گفت واااا چه اسکله بدون که مادر خوبی هستی و برو تو آینه خودتو یه ماچ محکم کن💖 

مثلا یه شب عروسی 

مارک خوب بگیری جواب میده

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      

تازه سرچ زدم چ باهاله،حیف کچل کردم

زنها از همه چیز می ترسند..از تنهایی..از دلتنگی..از دیروز..از فردا..از زشت شدن..از دیده نشدن..از جایگزین شدن..از تکراری شدن..از پیر شدن..از دوست داشته نشدن❤️

مارک خوب بگیری جواب میده

عه مارک داره😂 

میهام سفارش بدم البته موهام زیاد صاف نیس

لطفا اگه مادری خوب به حرفم گوش کن. دخترت رو به اندازه پسرت محدود کن . دخترت رو تحقیر نکن. دخترت رو عقده‌ای و افسرده نکن بحث نکن. در آخرم هی نگو بهم احترام بزار تو حتما محترم نیستی! و سنت فقط یک عدد تو شناسنامه‌‌ست . بهشت هم زیر پای مادران نیست. نمازتم درست نیست اگه قلب بچتو شکستی. نارضایتی فرزند از والدین خطرناک تره. تو دعوا بهش نگو نه ماه به شکم کشیدمت عزیزم تو باز حق انتخاب داشتی اون طفلی که یهو چشاشو باز کرد دید تو مادرشی! اگه دخترت حرفامو دید و گفت واااا چه اسکله بدون که مادر خوبی هستی و برو تو آینه خودتو یه ماچ محکم کن💖 

مارک خوب بگیری جواب میده

چ مارکی خوبه

زنها از همه چیز می ترسند..از تنهایی..از دلتنگی..از دیروز..از فردا..از زشت شدن..از دیده نشدن..از جایگزین شدن..از تکراری شدن..از پیر شدن..از دوست داشته نشدن❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز