2777
2789
عنوان

امشب تولدمه

382 بازدید | 38 پست

دلم پیتزا میخاااد، الانم کمتر از ۲۰۰ تومن نیست اصلا، چرااااا یه پیتزا هم نمیتونم بخورم آخه😢

تازه هیشکی ام تولدم یادش نیست بهم کادو بده، خودمم نمیتونم واسه خودم کادو بگیرم... 

روز تولد آدم باعث میشه فکر کنی خاصی، ولی من الان تنهای تنها توی محل کارم نشستم هیچکس هم پیشم نیست، هیچ کس هم منو یادش نیست، احساس تنهایی میکنم😭 هعی

این کاربری دست دو تا دختره شر و شیطونه، لطفا در صورتی که مثل شرلوک هلمز کل تاپیک ها رو زیر رو کرده و مغایرتی یافتید، خشتکمون رو نکشید رو سرمون😆😆

کجایی؟؟

سمت ما پیتزای معمولی ۷۰ تومن پبدا میشه

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کجایی؟؟ سمت ما پیتزای معمولی ۷۰ تومن پبدا میشه

مشهدم عزیزم، دلم یه چی میخواد که سیرم کنه، خیلی سکمو ام، اگه بگیرم و سیر نشم بدتر دق میکنم😅😅

این کاربری دست دو تا دختره شر و شیطونه، لطفا در صورتی که مثل شرلوک هلمز کل تاپیک ها رو زیر رو کرده و مغایرتی یافتید، خشتکمون رو نکشید رو سرمون😆😆
دیشب مینی پیتزا خوردم ۵۰ تومن خیلی هم پر و پیمون بود

چه قدر خوب، طرف ما پیتزا از صد و پنجاه شروع میشه، که باید بگم این تمام پول توی جیبمه🥲 و لازمش دارم نمیتونم خرجش کنم

این کاربری دست دو تا دختره شر و شیطونه، لطفا در صورتی که مثل شرلوک هلمز کل تاپیک ها رو زیر رو کرده و مغایرتی یافتید، خشتکمون رو نکشید رو سرمون😆😆

ممنونم از همتون که تبریک گفتید بهم مهربونا، دلم میخواستتولد بگیرم دعوتتون کنم ولی نمیتونم

این کاربری دست دو تا دختره شر و شیطونه، لطفا در صورتی که مثل شرلوک هلمز کل تاپیک ها رو زیر رو کرده و مغایرتی یافتید، خشتکمون رو نکشید رو سرمون😆😆
اهل مشهد هستی؟؟

آره عزیزم

این کاربری دست دو تا دختره شر و شیطونه، لطفا در صورتی که مثل شرلوک هلمز کل تاپیک ها رو زیر رو کرده و مغایرتی یافتید، خشتکمون رو نکشید رو سرمون😆😆
چه جالب تولد منم امروزه و تو مشهدم  و بسی غریبانه داره میگذره 😂

هی هیییی، من پارسالم تنها بودم، رفتم حرم امام رضا زاررر زدما ینی، خیلی احساس غربت بهم دست داده بود

این کاربری دست دو تا دختره شر و شیطونه، لطفا در صورتی که مثل شرلوک هلمز کل تاپیک ها رو زیر رو کرده و مغایرتی یافتید، خشتکمون رو نکشید رو سرمون😆😆
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز