2777
2789

هوم

روز محشر به خدا خواهم گفت ان که از من تو گرفتی همه ی جانم بود... لعنت ب ۱۰ مهر لعنت ب ماشینی ک مادرمو ازم گرفت...گر قیامت قصه باشد من کجا جویم تو را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                           😭😭 لعنت به ۸ تیر که داداش ارمانمو ازم گرفت😭  😭😭 دلتنگتونم... خدایاااا منم ببر دیگه😭😭😭😭 سخت است دیدار برود به قیامت😭🖤                       

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هوم

عشقم عید میبینمش؟

                       نمیخوام با تو هیچ پایانی رو بنویسم؛تو لایق ادامه دادنی...🕊️                            پیر کَردمَ دلی را که تازه هوای جوانی به سَرش زده بود ...🥲     
عشقم عید میبینمش؟

اره

روز محشر به خدا خواهم گفت ان که از من تو گرفتی همه ی جانم بود... لعنت ب ۱۰ مهر لعنت ب ماشینی ک مادرمو ازم گرفت...گر قیامت قصه باشد من کجا جویم تو را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                           😭😭 لعنت به ۸ تیر که داداش ارمانمو ازم گرفت😭  😭😭 دلتنگتونم... خدایاااا منم ببر دیگه😭😭😭😭 سخت است دیدار برود به قیامت😭🖤                       
حس کراشم بهم چیه

حس خاصی بهت ندارع

روز محشر به خدا خواهم گفت ان که از من تو گرفتی همه ی جانم بود... لعنت ب ۱۰ مهر لعنت ب ماشینی ک مادرمو ازم گرفت...گر قیامت قصه باشد من کجا جویم تو را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                           😭😭 لعنت به ۸ تیر که داداش ارمانمو ازم گرفت😭  😭😭 دلتنگتونم... خدایاااا منم ببر دیگه😭😭😭😭 سخت است دیدار برود به قیامت😭🖤                       
اره

میاد خونه مون یا بیرون میبینمش؟(کجا)

                       نمیخوام با تو هیچ پایانی رو بنویسم؛تو لایق ادامه دادنی...🕊️                            پیر کَردمَ دلی را که تازه هوای جوانی به سَرش زده بود ...🥲     
میاد خونه مون یا بیرون میبینمش؟(کجا)

تو ی مهمونی

روز محشر به خدا خواهم گفت ان که از من تو گرفتی همه ی جانم بود... لعنت ب ۱۰ مهر لعنت ب ماشینی ک مادرمو ازم گرفت...گر قیامت قصه باشد من کجا جویم تو را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                           😭😭 لعنت به ۸ تیر که داداش ارمانمو ازم گرفت😭  😭😭 دلتنگتونم... خدایاااا منم ببر دیگه😭😭😭😭 سخت است دیدار برود به قیامت😭🖤                       
تو ی مهمونی

مرسی /عیدو تبریک میگه بهم استورینو سین میزنه الان؟

                       نمیخوام با تو هیچ پایانی رو بنویسم؛تو لایق ادامه دادنی...🕊️                            پیر کَردمَ دلی را که تازه هوای جوانی به سَرش زده بود ...🥲     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792