zeh مدیر استارتر عضویت: 1399/07/13 تعداد پست: 67 عنوان عیدی 278 بازدید | 16 پست دوستان برای ساختمانی با شارژ ۳۰۰ چه مبلغی به عنوان عیدی به سرایدار میدهید؟ 1401/12/26 | 17:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سایتستون عضویت: 1400/09/24 تعداد پست: 12028 اگه دارى و وسعت ميرسه صد يا دويست خوبه لطفا پروفايل منو كپى نكنيد،پروفايل مثل شناسنامه هر فرديه ،…😅
_freedom_ عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 1921 هرچقدر در توانه... @_پناهک_ آب و نون چیه!؟ قد هوا لنگتم:)
سایتستون عضویت: 1400/09/24 تعداد پست: 12028 واااا ۱۰۰ بلهگفتم اندازه توان شخصاونى كه داره خدا كنه ميليونى بده لطفا پروفايل منو كپى نكنيد،پروفايل مثل شناسنامه هر فرديه ،…😅
تمشکشیرین عضویت: 1398/05/30 تعداد پست: 2795 عیدی رو شما سوای شارژ دست خود سرایدار بدین هرچقدر دلتون میخواد به مدیر ساختمون ندین.اونم دلبخواهیه ۵۰ ۱۰۰ ۲۰۰ تا هرچقدر خواستین ما زنیم،از ما قوی تر فقط خداست.
zeh مدیر استارتر عضویت: 1399/07/13 تعداد پست: 67 واااا ۱۰۰ چقدر از نظر نمادمناسبه، سرایداری هیچ کاری تا به حال برای من نکرده
zeh مدیر استارتر عضویت: 1399/07/13 تعداد پست: 67 عیدی رو شما سوای شارژ دست خود سرایدار بدین هرچقدر دلتون میخواد به مدیر ساختمون ندین.اونم دلبخواهیه ۵ ... ممنون
تمشکشیرین عضویت: 1398/05/30 تعداد پست: 2795 واااا ۱۰۰ ۱۰۰ یعنی کمه یا زیاده؟!وا برا چی بود؟ ما زنیم،از ما قوی تر فقط خداست.
۱۲۳۵۶۷ عضویت: 1400/02/17 تعداد پست: 4665 ۱۰۰ یعنی کمه یا زیاده؟!وا برا چی بود؟ بنظرم واقعا کمه ۱۰۰ ۲۰۰ هیچی نمیدن اونم برای سرایدار