2777
2789
عنوان

دلم خیلی گرفته

215 بازدید | 36 پست

من واقعا دلم شکسته تو این دنیا هرچی میخوام خدا انقد اذیتم میکنه تا بهم بده من بچه میخوام خدا نمیده ۱ ساله تو اقدامم ولی اصلا نداد همه دوستام که باهم تو ی دوره ازدواج کردیم بچه دار شدن من نه،همش تو کار شوهرم گره میوفته هیچی خوب پیش نمیره از اولم تو زندگیم سختی کشیدم خسته شدم واقعا هیچکی رو ندارم باهاش درد و دل کنم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین نذر غذای حیوانات کن

مثلا نذر کن تا۶ماه به گنجشکا نون ریز بدی

یا به سگ یاهرچی ک میتونی

خیلی خوبه

و تو ای زن که باتمام سختی ها و مشکلاتیکه حتی ۱درصدشون هم مقصر تو نبودی ولی ساختی به امید فردایی بهتردقیقا باتوام.....خاااااک بر سرت کنن.و تمام

زور نزن، بزار هر چی می خواد بشه بشه، خدا میخواد یه روح به این دنیا اضافه کنه، الکی که نیست. مگه با دوستات رقابت بچه اوردن داری؟ تیک ایت ایزی، بذار هر موقع اماده بودین خدا بهتون میده، توی این چیزا اصرار نکنید، بسپرید به خودش، کارما داره.

دوست عزیز، به اندازه آدمای دنیا نگرش متفاوت وجود داره، اگر مخالفی نظرتو برای خودت نگه دار، ریپلای نزن، ممنون که احترام میذاری و درک میکنی.
زور نزن، بزار هر چی می خواد بشه بشه، خدا میخواد یه روح به این دنیا اضافه کنه، الکی که نیست. مگه با د ...

نه مسئله رقابت نیست من بشدت عاشق بچم،یعنی ضعف میکنم منظورم اینکه من هرچی میخوام نمیده باید دهنم سرویس شه تا به خواستم برسم

خیلی نا امیدم نمیدونم چرا چند وقته اینجوریم

شاید دعا برات کردن 

بریز دور این پوسته انرژی منفیتو 

حتی پیامتم نا امید کنندست 

خدا  بنده ی امیدوار و شکرگذار رو خیلی روست داره

 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز