2777
2789
عنوان

بارداری

107 بازدید | 14 پست

سلام من سه ماه اول بارداری هستم فقط زمانی ک فهمیدم باردارم سردرد یخورده سرگیجه داشتم الان هیچ علائمی ندارم(حتی خونریزی)استرس گرفتم نکنه بارداری پوچ داشته باشم ؟(اولین بارداریمه)

دلمو شکوندی خدا من ک هدیه قشنگتو دوس داشتم چرا آخه 😔

😐

اتل متل یه مورچه قدم میزد تو کوچه اومد یه کفش ولگرد پای اونو لگد کرد مورچه یه پاش شکسته راه نمیره نشسته بابرگی پاشو بسته نمیتونه کارکنه دونه هارو بار کنه تو لونه انبار کنه حتما داری با ریتم میخونی؟؟؟!!! از سنت خجالت بکش 😂😂    😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا عزیزم ۴ هفتگی رفتم الان ۸ هفتگی هستم نرفتم هنوز

خب قطب جنینی فکر نکنم آون موقع مشخص شده باشه به نظرم چند روز دیگه برو برای صدای قلبش خونریزی نداری که خوبه من ۶ هفته هستم لکه بینی دارم سونو رفتم گفت کنار ساک حاملگی یه هماتوم داری تجمع خون و تهدید به سقطم

پس خیالم راحت باشه از هیچی هم بدم نمیاد 🤔 یهو گه گاهی گشنمه میشه زیاد یا هوس چیزی میگنم همین

اره بابا حاملگی های پوچو خارج رحمیو چی چیا فقط تو سونو مشخص میشه با علایما نگران نباش کلا بسپار بخدا ناانیدت نمیکنه سونو رفتی؟

تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم 
اره بابا حاملگی های پوچو خارج رحمیو چی چیا فقط تو سونو مشخص میشه با علایما نگران نباش کلا بسپار بخدا ...

اصلا چیزی نگف من گفتم مشکلی ندارم ک قلبش تشکیل نشده گف زود اومدی فقط ی کیست ساده داشتم همین تا الان فقط گه گاهی دلدرد داشتم ک زود دردش تموم میشه و قرص داد فقط خونریزی ندارم ترسیدم ک جنین نکنه تشکیل نشده یا ...

دلمو شکوندی خدا من ک هدیه قشنگتو دوس داشتم چرا آخه 😔
اصلا چیزی نگف من گفتم مشکلی ندارم ک قلبش تشکیل نشده گف زود اومدی فقط ی کیست ساده داشتم همین تا الان ...

سونو قلبو باید ۸ هفته به بعد بری جز امید داشتن بخدا کاری از دستمون برنمیاد استرس نگیر اصلا

تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز