من روزی ده بیستا لغت کار میکنم و ده دقیقه ام تمرینات کتابای اکسفورد و تاپ ناچ
به نظر خودم عالیه
البته کتاب زبان انگلیسی میخرم اکثرا خودم دونه دونه ترجمه میکنم اونم خیلی خیلی برام تاثیر گذار بود و اینکه فیلم زیر نویس میبینم بر اساس معانی که نوشته اونجمله رو میفهمم و تکرار میکنم که لهجم خوب باشه