2789

من روزی ده بیستا لغت کار میکنم و ده دقیقه ام تمرینات کتابای اکسفورد و تاپ ناچ 

به نظر خودم عالیه 

البته کتاب زبان انگلیسی میخرم اکثرا خودم دونه دونه ترجمه میکنم اونم خیلی خیلی برام تاثیر گذار بود و اینکه فیلم زیر نویس میبینم بر اساس معانی که نوشته اونجمله رو میفهمم و تکرار میکنم که لهجم خوب باشه

چی باعث شد که فکر کنی هیچ خطا و گناهی نداری و به خودت اجازه دادی حتی تو فکرت کسیو قضاوت کنی؟همون چیزی که باعثش شده یه دندون لقه دوست من،بکن بنداز دور و تمرکزتو بذار رو کیفیت زندگیت و هدفات.بسه دیگه ❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دختر من ۴ سالشه فقط با کارتون زبان الان انگلیسی حرف میزنه قشنگ

جمله هم میگع؟!چه عالی.چه کارتونایی بیشتر براش گذاشتی.من کوکوملون و پاپا پیگ و بچه رییس .پیشنهادی داری بدی ممنون میشم

خدایا ،ازت ممنون بابت نگاه پرمهرت،از اینکه یکی از فرشته هاتو.بمن سپردی ممنونم وازت میخام که  مثل همیشه کمکم کنی و نگهدارش باشی.دوست دارم خداجون.خدایا به همه کمک کن طعم مادرشدنو بچشند که بتونند عشق واقعیو تجربه کنند.کسی درمورد سرکلاژ شکمی سوال  داشت درخدمتم.
بله ولی با روش و اصول درست من مدرس زبان هستم

یه سوال من اگه بخوام فقط رو مکالمه و گفتارم کار بشه باید کجا برم 

حس میکنم این کتابا بهم کمکی نمیکنه 

بُهت وقتیه که میفهمی هیچ راهی نداری به جز تغییر 🕊🌱  

برای کلمه اره خیلی خوبه حتی اگه تو این یه ربع نیم ساعت ۲ تا کلمه هم یاد گرفتی 

سعی نکن یهو ده تا یا بیست تا با هم یاد بگیری اینجوری زود میپره کلمه ای ک یاد میگیری باهاش جمله بساز ب فارسی بزن گوگل ترجمشو ب انگلیسی بخون 

یادگیری با کارتون یک فرایند زمانبره اینجوری نیست که چند ماه ببینه بعد بیاد صحبت کنه. شرایط و روش دار ...

چجوری راهنمایی دارید ممنون میشم

خدایا ،ازت ممنون بابت نگاه پرمهرت،از اینکه یکی از فرشته هاتو.بمن سپردی ممنونم وازت میخام که  مثل همیشه کمکم کنی و نگهدارش باشی.دوست دارم خداجون.خدایا به همه کمک کن طعم مادرشدنو بچشند که بتونند عشق واقعیو تجربه کنند.کسی درمورد سرکلاژ شکمی سوال  داشت درخدمتم.
بلی... کتاب لقمه کلمات رو بگیر بخون . گرامر رو هم ب صورت مبتدی کارکن و جمله نویسی کن موریک  گ ...

اره مخصوصا اهنگای بیلی ایلیش البته اگه بخوان امریکن کار کنن عالیه به نظرم 

چی باعث شد که فکر کنی هیچ خطا و گناهی نداری و به خودت اجازه دادی حتی تو فکرت کسیو قضاوت کنی؟همون چیزی که باعثش شده یه دندون لقه دوست من،بکن بنداز دور و تمرکزتو بذار رو کیفیت زندگیت و هدفات.بسه دیگه ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز