2777
2789
عنوان

صدام😔

117 بازدید | 6 پست

خانوما من صدام تو جمعای خانوادگی یا مثلا اونجایی ک شلوغه کلا خیلی ضعیف در میاد وصدام عوض میشه (خجالتی هم هستم😣😣)

بعد تو خونه هم عین بلبل صدام درمیاد ولی اونقدام بلند نیس😐😂

بنظرتون چیکار کنمممممم صدام بلند تر بشه 

داد بزن😂😂

منمننکننمیتونیبخونیش😂 چرا باید غصه ی دنیا رو بخوریم؟👇 دنیایی که همش اشتباهیه! کولر گازی با برق کار میکنه، ارّه ی برقی با بنزین! خواجوی کرمانی مالِ شیرازه، صائب تبریزی در اصفهانه، اونوقت ستار همدانی مالِ تبریز!! هفت تیر، شش تا گلوله داره! هزار پا شصت تا پا!! هیچ عطاری، عطر نمیفروشه، و هیچ قهوه خانه ای قهوه!! تازه هیچکس در دنیا، چایی رو با قاشق چای خوری نمیخوره!! چای سبز، زرده! چای سیاه، قرمز! جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، آچار فرانسه مالِ انگلیسه!!! خب اینا که همش اشتباهیه!! چرا باید غصه ی دنیای اشتباهی رو بخوریم؟ (برگرفته از رضا رشیدپور🌸🌱) اسم و پروفایلم فانه😂🥲، فقط برای اینکه تویی که اسم و پروفایلمو دیدی لبخند روی لبت بیاد و یاد قدیما بیوفتی:))❤️ خدایی واسم سواله! کاربری هزارُمتون باشه، صدبار تعلیق شده باشید، از سال ۱۲۰۰ اینجا عضو باشید، چه سودی داره واستون؟😐 چیزی بهتون هدیه میدن؟ مدال طلا داره؟😂😐

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز