2777
2789

مگه مامانش میخواد بپرسه😂😂😂

منمننکننمیتونیبخونیش😂 چرا باید غصه ی دنیا رو بخوریم؟👇 دنیایی که همش اشتباهیه! کولر گازی با برق کار میکنه، ارّه ی برقی با بنزین! خواجوی کرمانی مالِ شیرازه، صائب تبریزی در اصفهانه، اونوقت ستار همدانی مالِ تبریز!! هفت تیر، شش تا گلوله داره! هزار پا شصت تا پا!! هیچ عطاری، عطر نمیفروشه، و هیچ قهوه خانه ای قهوه!! تازه هیچکس در دنیا، چایی رو با قاشق چای خوری نمیخوره!! چای سبز، زرده! چای سیاه، قرمز! جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، آچار فرانسه مالِ انگلیسه!!! خب اینا که همش اشتباهیه!! چرا باید غصه ی دنیای اشتباهی رو بخوریم؟ (برگرفته از رضا رشیدپور🌸🌱) اسم و پروفایلم فانه😂🥲، فقط برای اینکه تویی که اسم و پروفایلمو دیدی لبخند روی لبت بیاد و یاد قدیما بیوفتی:))❤️ خدایی واسم سواله! کاربری هزارُمتون باشه، صدبار تعلیق شده باشید، از سال ۱۲۰۰ اینجا عضو باشید، چه سودی داره واستون؟😐 چیزی بهتون هدیه میدن؟ مدال طلا داره؟😂😐

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


🥲🙁 خب همینطوری ک نمیشه شاید ی چی پرسید

هرچی پرسید خیلی خونسرد جوابشو بده

منمننکننمیتونیبخونیش😂 چرا باید غصه ی دنیا رو بخوریم؟👇 دنیایی که همش اشتباهیه! کولر گازی با برق کار میکنه، ارّه ی برقی با بنزین! خواجوی کرمانی مالِ شیرازه، صائب تبریزی در اصفهانه، اونوقت ستار همدانی مالِ تبریز!! هفت تیر، شش تا گلوله داره! هزار پا شصت تا پا!! هیچ عطاری، عطر نمیفروشه، و هیچ قهوه خانه ای قهوه!! تازه هیچکس در دنیا، چایی رو با قاشق چای خوری نمیخوره!! چای سبز، زرده! چای سیاه، قرمز! جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، آچار فرانسه مالِ انگلیسه!!! خب اینا که همش اشتباهیه!! چرا باید غصه ی دنیای اشتباهی رو بخوریم؟ (برگرفته از رضا رشیدپور🌸🌱) اسم و پروفایلم فانه😂🥲، فقط برای اینکه تویی که اسم و پروفایلمو دیدی لبخند روی لبت بیاد و یاد قدیما بیوفتی:))❤️ خدایی واسم سواله! کاربری هزارُمتون باشه، صدبار تعلیق شده باشید، از سال ۱۲۰۰ اینجا عضو باشید، چه سودی داره واستون؟😐 چیزی بهتون هدیه میدن؟ مدال طلا داره؟😂😐

مامان که چیز خاصی نمیپرسه که بیشتر نگاه میکنن تو خیلی چیزی نگو بزار مامانت حرف بزنه 😂😂😂

همه ی ما یک انشرلی درون داریم مه برای تک تک ارزوهایش پوستش کنده شده ولی از خود راضی هست🤗
🙁🥲میترسم هول کنم

وای چرا انقد استرس داری، سوال کنکور نمیخاد بپرسه ک😂😂

منمننکننمیتونیبخونیش😂 چرا باید غصه ی دنیا رو بخوریم؟👇 دنیایی که همش اشتباهیه! کولر گازی با برق کار میکنه، ارّه ی برقی با بنزین! خواجوی کرمانی مالِ شیرازه، صائب تبریزی در اصفهانه، اونوقت ستار همدانی مالِ تبریز!! هفت تیر، شش تا گلوله داره! هزار پا شصت تا پا!! هیچ عطاری، عطر نمیفروشه، و هیچ قهوه خانه ای قهوه!! تازه هیچکس در دنیا، چایی رو با قاشق چای خوری نمیخوره!! چای سبز، زرده! چای سیاه، قرمز! جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، آچار فرانسه مالِ انگلیسه!!! خب اینا که همش اشتباهیه!! چرا باید غصه ی دنیای اشتباهی رو بخوریم؟ (برگرفته از رضا رشیدپور🌸🌱) اسم و پروفایلم فانه😂🥲، فقط برای اینکه تویی که اسم و پروفایلمو دیدی لبخند روی لبت بیاد و یاد قدیما بیوفتی:))❤️ خدایی واسم سواله! کاربری هزارُمتون باشه، صدبار تعلیق شده باشید، از سال ۱۲۰۰ اینجا عضو باشید، چه سودی داره واستون؟😐 چیزی بهتون هدیه میدن؟ مدال طلا داره؟😂😐
نه من اصلا ارومم :/

خب دیگه استرس نداره مادرا معمولا 10دقه بیشتر نمیشینن بیشتر خونرو برانداز میکنن با قیافه دختر با یه بیوگرافی کلی بعدم میرن

همه ی ما یک انشرلی درون داریم مه برای تک تک ارزوهایش پوستش کنده شده ولی از خود راضی هست🤗
🤣🤣 اخه سختمه :/ 

😂😂😂😂

منمننکننمیتونیبخونیش😂 چرا باید غصه ی دنیا رو بخوریم؟👇 دنیایی که همش اشتباهیه! کولر گازی با برق کار میکنه، ارّه ی برقی با بنزین! خواجوی کرمانی مالِ شیرازه، صائب تبریزی در اصفهانه، اونوقت ستار همدانی مالِ تبریز!! هفت تیر، شش تا گلوله داره! هزار پا شصت تا پا!! هیچ عطاری، عطر نمیفروشه، و هیچ قهوه خانه ای قهوه!! تازه هیچکس در دنیا، چایی رو با قاشق چای خوری نمیخوره!! چای سبز، زرده! چای سیاه، قرمز! جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، آچار فرانسه مالِ انگلیسه!!! خب اینا که همش اشتباهیه!! چرا باید غصه ی دنیای اشتباهی رو بخوریم؟ (برگرفته از رضا رشیدپور🌸🌱) اسم و پروفایلم فانه😂🥲، فقط برای اینکه تویی که اسم و پروفایلمو دیدی لبخند روی لبت بیاد و یاد قدیما بیوفتی:))❤️ خدایی واسم سواله! کاربری هزارُمتون باشه، صدبار تعلیق شده باشید، از سال ۱۲۰۰ اینجا عضو باشید، چه سودی داره واستون؟😐 چیزی بهتون هدیه میدن؟ مدال طلا داره؟😂😐
نه با باباش و پسرش میان :/

عهه یعنی خاستگاری رسمی هست خب پس فوقش میگن چطوری عروس گلم 😂😂😂

همه ی ما یک انشرلی درون داریم مه برای تک تک ارزوهایش پوستش کنده شده ولی از خود راضی هست🤗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز