2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه الان نیستی ۲۹ ابان 

من کی ازدواج میکنم؟

اگه اینو دیدی یه صلوات برای خوشبختیم و موفقیتم بفرست اگه فرستادی بگو تا منم سر نماز دعات کنم❤️   ۱۴۰۲/۵/۲5خدایاشکرت  خدا بهم یکی از شیرین ترین آرز هامو داد :) و اما همیشگی نبود.  تو رو از خدا طلب کردم اگه قسمتم نیستی حکمتشو شکر🙂 اگر دلتنگی و غمگین  خوشحال میشم منو قابل بدونی برای آرامشت ( یس ) بخونم و شما برای ارامشم دعا کنی 💙 
نه ۲۹ ابان ببخشید دارم دیر میگم شیشمی نیستم خداکنه زودتر هرچی میخوای بشه

عزیزم من کی باردار میشم چند تا بچه میارم جنسیت

یه روزی با لبخند به خدا میگم : این بیشتر  از اون چیزی بود که میخواستم 🤍✨
نه ۲۹ ابان ببخشید دارم دیر میگم شیشمی نیستم خداکنه زودتر هرچی میخوای بشه

من روزه ام کلی دعات میکنم...اگه واقعا حست درسته بگو کی عشقم برمیگرده؟دوستم داره؟یک ماهه کاتیم 

💚خدا جونم حواست به منم هست؟؟؟....💚   انگاری وسط کوچه پس کوچه های کودکی جا موندیم وسط همون عروسکا وظروف پلاستیکی .جاموندیم ,نمیدونم چه مرگمون بود که هی میخواستیم بزرگ بشیم,روزگار زخم هایی به قلب ووجودمون زده که هیچ مرحمی ندارن ,نمیدونم ,تاکی قراره ارزوهای ماروبقیه زندگی کنن,خدایا دیگه خسته شدیم...

۲۹ابان....چرا اینقد دقیق گفت...فکرکنم سرکاریه

💚خدا جونم حواست به منم هست؟؟؟....💚   انگاری وسط کوچه پس کوچه های کودکی جا موندیم وسط همون عروسکا وظروف پلاستیکی .جاموندیم ,نمیدونم چه مرگمون بود که هی میخواستیم بزرگ بشیم,روزگار زخم هایی به قلب ووجودمون زده که هیچ مرحمی ندارن ,نمیدونم ,تاکی قراره ارزوهای ماروبقیه زندگی کنن,خدایا دیگه خسته شدیم...
بله؟ 

بهتون گفتن عزیزم و فکر میکردن خانمید

منم گفتم شما مرد هستید چون تو بیو زدید مرد 

البته نمیدونم چرا اسمتون عادله است اما جنسیتو زدید مرد

سحر دختر نازم،تویی غنچه بازم🌸💃🏼🎼🎤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز