2777
2789
عنوان

بچم ، تب ، سرفه

107 بازدید | 13 پست

صبح بیدار شد کلی سرفه خلطی کرد و به زور خوابید 

حالا تب ۳۸ داره بدون هیچ علایم دیگه ای حتی سرفه 

این چه جورشه آخه؟

چرا علایم سرماخوردگی ندارن ولی تب داره؟؟

لطفا راهنمایی کنین خداخیرتون بده 

۲۱ماهشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مرسی عزیزم  دکتر فردا هست  اشکال ندارد فردا ببرم؟

نه فقط مراقبش باش شبا بیشتر میشه تب 

یه دماسنج کنارت باشه چک کن 

ثروت به سمت من می آید ثروت من چیزایی هست که دوست دارم ☺
تجربه دارید؟

اره بچه ام علایم مثل بچه تون بود بعد دو روز ابریزش بینی شروع شد و تبش تقریبا تا پنج روز قطع نمیشد جوری که من نا امید شده بودم

برای حل شدن مشکلاتم صلوات بفرستید دعا کنید، دیگه خدایا بریدم اگر امتحان دیگه امتحان تمومش کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز