سلام منم ۱۷ سالمه خیلی بد جوش میزدم اگه در دسترسه ک بری
برو بیمارستان راضی خیلی خوبه من خیلی چا رفتم نتیجه نگرفتم ..
اگه ن هم شوینده صورت دئودراگ بخرر برای صورتای جوش دار توش بنزوئل اسید و سالسیلیک اسید داره ۱۲۰ تومنه با این صورتتو روزی ی بار بشور
یدونم ژل اداپالن بخر تقریبا ۲۰ تومنه اینم شب ب شب بزن بخاب
تونستی ی الکی اریرترومایسن هم بگیر روزی دوبار با پنبه ب جوشا بزن