2777
2789
البته برسی، ب 20 سالگی تموم میشن زیاد حساسیت ب خرج نده عزیزم

والا من 20 سالمه انگار اول بلوغمه چ جوشایی میزنم

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

البته برسی، ب 20 سالگی تموم میشن زیاد حساسیت ب خرج نده عزیزم

نه والا من 25 سالمه هنوز جوش میزنم

من برج 8 سال 1401 عقد کردم - حتما تا برج 8 سال 1402 جهیزیم جور شده و عروسی کردم -تا برج 8 سال 1403 خونه خودمونو خریدیم و از مستاجری راحت میشیم حتما - تا برج سال 1404 یه نی نی خوشملم میارم که زندگیم طعم خوشی جدیدی بگیره ان شاالله - تا برج 8 سال 1406 هم برای فسقلم یه داداش یا آبجی خوشمل میارم که تنها نباشه   

شیرینی و فست فود و غذای بیرون و شکلات و اینجور پیزا رو حذف کن بهتر میشی

ورزش کن

شوینده و مرطوب کننده خوب استفاده کن 

اگه نرفت برو دکتر حتما خودسرانه کاری نکن

بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید , کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شود و از شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده را و گیاه را و زمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!

سلام منم ۱۷ سالمه خیلی بد جوش میزدم اگه در دسترسه ک بری 

برو بیمارستان راضی خیلی خوبه من خیلی چا رفتم نتیجه نگرفتم .. 

اگه ن هم شوینده صورت دئودراگ بخرر برای صورتای جوش دار توش بنزوئل اسید و سالسیلیک اسید داره ۱۲۰ تومنه با این صورتتو روزی ی بار بشور

یدونم ژل اداپالن بخر تقریبا ۲۰ تومنه اینم شب ب شب بزن بخاب 

تونستی ی الکی اریرترومایسن هم بگیر روزی دوبار با پنبه ب جوشا بزن 

ناشتا عرق کاسنی و رازیانه و خارمریم بخور

 یه استکان همشو قاطی کن

تا جایی ک بتونم امضاهاتون میخونم و برا حاجتاتون دعا میکنم🥰دهان خود را خوشبو کنید با ذکر صلوات🦋    -مگ بزرگتر از خودشم داریم؟!+نه   -پس بسپار بهش☺️ خُدایاسَبزکُن‌جَوانه‌های‌آرزوهایِمان‌را🌱💜 الهی آمین🤲🌸الـتـمـاس دعــ🙏ــا
سلام منم ۱۷ سالمه خیلی بد جوش میزدم اگه در دسترسه ک بری  برو بیمارستان راضی خیلی خوبه من خیلی ...


اداپالن شب به شب توصیه نمیشه  

از هفته ایی دو شب شروع کنه بهتره

بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید , کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شود و از شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده را و گیاه را و زمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!
والا من 20 سالمه انگار اول بلوغمه چ جوشایی میزنم

من خودم تا 20 سالگی جوش، داشتم بعدش، تموم شدن از صابون گوگرد استفاده کن و محلول آلترومایسین بزن خب میشن 

سکوت سرشار از ناگفته هاست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792