سرشام گفت چرا کم میخوری لاغر موندی میخوام یکم چاق بشی.من نه زیادمیخورم نه کم ولی وزنم حدود ۶۰قدم ۱۶۲.وزنم بالا نمیره.حدود یه ماهه دخترمو از شیر گرفتم.ممکنه تیروئید داشته باشم چون خیلیا میگفتن لاغرشدی (یهویی)
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
حالا که جان ما شده ای احتیاط کن 😍.....من❤ تو❤ و دخترنازمون ❤...با احترام جواب کسی که بهم توهین کنه نمیدم چون که 👈(جواب ابلهان خاموشیست)🙂 ..خدایا کمکم کن به هدفم برسم 😍🤲
شخصی به دیدن عالمی رفت وپرسید رازجوانی ات چیست عالم پاسخ داد با ابله بحث نکردم .شخص پرسید مگر میشود...؟!عالم گفت راست میگویی نمیشود!!!😆😆😆 اگه جواب پستای ابلهانه و توهین امیز رو ندادم بدون اونا راست میگن😉اینم آخر امضام مجبور شدم اضافه کنم درخواست دوستی ندید لطفا حتی شما دوست عزیز!!!
اخه از این چاقتر که هیکل ادم به هم میریزه!!!!!این مردام فکر کردن ما عروسک خیمه شب بازی دستشونیم یه بار بگن لاغر شو یه بار بگن چاق شو....من خودم خیلی لاغرم قبلا شوهرم گاهی میگفت میگفتم منو همینجوری دیدی پسندیدی الانم گوشت میخوای برو قصابی😃 خلاصه دیگه پذیرفت که من چاق بشو نیستم الانم در خوشی و خوبی با هم داریم زندگی میکنیم😄