2777
2789
عنوان

شوهرم دیشب

444 بازدید | 15 پست

سرشام گفت چرا کم میخوری لاغر موندی می‌خوام یکم چاق بشی.من نه زیادمیخورم نه کم ولی وزنم حدود ۶۰قدم ۱۶۲.وزنم بالا نمیره.حدود یه ماهه دخترمو از شیر گرفتم.ممکنه تیروئید داشته باشم چون خیلیا میگفتن لاغرشدی (یهویی)

جون عمتون درخواست ندین🤪

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من قدم ۱۶۳ وزنم ۵۴ تو که خوبی 

من هر کار میکنم حداقل ۶۰ بشم نمیشه

حالا که جان ما شده ای احتیاط کن 😍.....من❤ تو❤ و دخترنازمون ❤...با احترام جواب کسی که بهم توهین کنه نمیدم چون که 👈(جواب ابلهان خاموشیست)🙂 ..خدایا کمکم کن به هدفم برسم 😍🤲

کاش منم لاغر بشم بعد زایمان

شخصی به دیدن عالمی رفت وپرسید رازجوانی ات چیست عالم پاسخ داد با ابله بحث نکردم .شخص پرسید مگر میشود...؟!عالم گفت راست میگویی نمیشود!!!😆😆😆 اگه جواب پستای ابلهانه و توهین امیز رو ندادم بدون اونا راست میگن😉اینم آخر امضام مجبور شدم اضافه کنم درخواست دوستی ندید لطفا حتی شما دوست عزیز!!!

وای عزیزم وزنت ک عالیه 

اصلا تکون نخور خدایی عالی هستی تو وزنی هستی ک بدنت سالمه و خوب کار میکنه هرچی بیشتر بشی بدنت بمشکل میخوره بعد لاغرشدن سخت میشه

منم لاغر بودم بسختی چاق شدم اصلا استعداد چاقیو نداشتم 

بعد وزنمو بردم بالا حالا نمیادپایین

الله اکبر_ الله اکبر_ الله اکبر/خدایا بهرکی بچه نداره بچه بده بهرکی هم دادی حفظ کن براش الهی آمین🤲

اخه از این چاقتر که هیکل ادم به هم میریزه!!!!!این مردام فکر کردن ما عروسک خیمه شب بازی دستشونیم یه بار بگن لاغر شو یه بار بگن چاق شو....من خودم خیلی لاغرم قبلا شوهرم گاهی میگفت میگفتم منو همینجوری دیدی پسندیدی الانم گوشت میخوای برو قصابی😃 خلاصه دیگه پذیرفت که من چاق بشو نیستم الانم در خوشی و خوبی با هم داریم زندگی میکنیم😄

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز