2777
2789
عنوان

بچه ها کمک

182 بازدید | 22 پست

بچه ها من از یه نفر خوشم میومد که نشد درکل مشکلات زیادیم دارم....اما اضطرابم به حدی شدیده ....و حالم بده و احساس تنهایی دارم که انگار دارم خفه میشم....میترسم برم پیش مشاور و ناامیدتر بشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ادم سالمی نبود.....

بهتر که نشد ....خودتو مشغول یه جور اگه شرایطشو داری برو باشگاه بزار انرژیت تخلیه بشه فکرتو باز کن تو این سایت بچرخ ببین متاهلاچقد مشکل دارن از زندگیت لذت ببر ودعا کن ومراقبه ......مطمئن باش خدا خودش سهمتو گذاشته کنار

بهتر که نشد ....خودتو مشغول یه جور اگه شرایطشو داری برو باشگاه بزار انرژیت تخلیه بشه فکرتو باز کن تو ...

راستش احساس میکنم همه تو زندگیشون یکیو دارن به جز من دلم ازدواج نمیخواد حوصله مشکلاتشو ندارم دلم ادم امن میخواست

راستش خسته ام حس میکنم به هیچ جا تعلق ندارم

نه بابا.بدترین دوران  زندگیم زمانی بود که یه شخصی رو خیلی دوس داشتم.وحشتناک دوسش دارم.خیلی اون دوران بهم سخت گذشت اخر سر هم گذاشت رفت.شدیم دستمالی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز