2777
2789
چی میخوری قرص خواب من دکترم 😊 تکنسین تجربی داروخانه ام

یه قرص که بخوری در جا خوابت ببره معرفی کن دستت دردنکنه 😂

خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم

غم عالم تودلمه بیخودی بغض دارم البته بیخودم ک نیس

خدا بگم چیکارت نکنه با این اسمت من تو داروخانه کار میکنم زده شدم از همه دارو ها فرار کردم اینجا بعد تو اسم دارو رو گزاشتی پروفایلت منو دق بدی😂😂😂😂😂👊👊👊

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تا الان یوتوب بودم🥱

 قضاوت ممنوع!!🗣 ما اومدیم دنیارو عوض کنیم ولی دنیا مارو  عوض کرد:) اگ مخالف نظر منی ریپ نزن گلم جواب نمیدم رید.ه میشه بهت🙄🤙🏻(🥂)اگ دیدی بهت درخواست دوستی دادم و تو یه تاپیکی باهات خوش رفتاری کردم مطمعن باش یا خواهرشوهرتم یا مادرشوهرت😑🥱
خدا بگم چیکارت نکنه با این اسمت من تو داروخانه کار میکنم زده شدم از همه دارو ها فرار کردم اینجا بعد ...

خخخخخخ این دارومنوبیچاره کرد توده سینه دراوردم خوددکترزنان گفت بخاطر این بوده بهت نیوفتاده

هولوگرامی سابق 💜 کی مننژیت داشته یاداره بیایید حرف بزنیم 🤧کسی که نوارمغزش تشنج نشون میده بیحال وخسته اس؟داروی کاربامازپین هم استفاده میکنم حال هیچ کاری ندارم چه کنم کمک هرکی میخونه 
تو معلومه از اینایی که پنج تا پنج تا آلپرازولام میخوره🤣

😂😂قرص اعصاب میخورم سرترالین و اینجور چیزا

یه قرص می‌خوام سر ساعت ۱۲ بخورم تا ۸ صبح بخوابم میگی اسمشو

خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم

چی میخوری قرص خواب من دکترم 😊 تکنسین تجربی داروخانه ام

ملاتونین نمیدونم درست نوشتم یا نه😂حال ندارم انگلیسی بنویسم

برایه هیچ چیزی  بیشتر از دو بار اشک نریز چون چشمات عادت میکنه♡هر طوری که خودت دوست داری زندگی کن خودتو دوست داشته باش
من فیل شکن م حجمش تموم میشه وگرنه خیلی دوست دارم برم

من اینترنت شبابه میگیرم همسرم شیفته از دوشب تا پنج صب یوتوبم بیشترم کلیپای سوگنگ و سایلنت و نگا میکنم 

 قضاوت ممنوع!!🗣 ما اومدیم دنیارو عوض کنیم ولی دنیا مارو  عوض کرد:) اگ مخالف نظر منی ریپ نزن گلم جواب نمیدم رید.ه میشه بهت🙄🤙🏻(🥂)اگ دیدی بهت درخواست دوستی دادم و تو یه تاپیکی باهات خوش رفتاری کردم مطمعن باش یا خواهرشوهرتم یا مادرشوهرت😑🥱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز