2777
2789

حالا توخوبه الان گرفتی ما گرمی دوپونصدشوهرم ۲۴گرم خرید الان گیرپولیمدبرای سرمایه خریدیم الان نصف پولمون شد شوهرم هرروزسرم غرمیزنه🙄

خداروشکر خدا بهم یه کوچولو دیگه داد واسم دعاکنید طبیعی زایمان کنم دعای بچه های نی نی سایت خدایی گیراست🌹😍🥰

فک نکنم دیگ حداقل تا چندین ماه گرون بشه اون ور عید احتمالش هست ارزون بشه

واقعا منم قصد خرید دارم نمیدونم صبر کنم یا نه 

میترسم باز گرون بشه 

خدایاشکرت    میدونم بهترین هارو برام رقم میزنی    

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حدود  ۲ یا ۳ گرم بیشتر نیست

نه بابا

۸تا ۱۰گرم باید باشه

❌اگه به اسم کاربریم گیر بدی یعنی خوده خری🫤 ❌       اگه اون لحظه خوشحال بودی……پس پشیمونی نداره/.      پایان های تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.       تذکر مهم:اگه تو یک تاپیک دارم تیکه پاره ت میکنم تو یک تاپیک قربون صدقه ت میرم…دادا خداوکیلی به اسم کاربریا دقت نمیکنم فکر نکنی دوقطبی ام؛خودتو …نکن برام❤️😁.    
شک نکن بیشتر نیست  این مدل هیلی سبکه

ببینم چند گرمه😂

❌اگه به اسم کاربریم گیر بدی یعنی خوده خری🫤 ❌       اگه اون لحظه خوشحال بودی……پس پشیمونی نداره/.      پایان های تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.       تذکر مهم:اگه تو یک تاپیک دارم تیکه پاره ت میکنم تو یک تاپیک قربون صدقه ت میرم…دادا خداوکیلی به اسم کاربریا دقت نمیکنم فکر نکنی دوقطبی ام؛خودتو …نکن برام❤️😁.    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز