2777
2789
عنوان

عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 424 بازدید | 68 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جدیدا تو سایت چرا جو اینجوری شده عکس میزارن میگن من یا دوستم یا من یا دخترخاله ام.بابا همه ادما خوشگلی خودشون رو دارن چرا مقایسه میکنین خودتون رو ما بگیم خوشگلی یا زشتی چی میشه 

کاش نی نی سایت گزینه بلاک داشت تا بعضی کاربرا رو مسدود کنی که نه کامنتاشو ببینی نه تاپیکاشو مرسی اه🤫🤫🤫🤫
 2

دومی خودتی ؟؟ چون عکس باکیفیت تر گذاشتی😅😅

بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد  وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی ست

فک کنم همسن نیستین.تو مدل عکستم با اون فرق داره البتع.تو این عکس چهره تو ک دومیه فکر کنم باز تر و قشنگ تر افتاده ولی اولی هم مشخصه صورتش قشنگه ولی هنوز بچست

   هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج از خود رنج بدتر است، تاریكترین لحظهٔ شب  لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!☀️                                                       به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز