nora154 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/08 تعداد پست: 166 عنوان سقط جنین 203 بازدید | 5 پست سلام دوستان من چند روز قبل سقط کردمتو سونوی بارداری همزمان با کیسه بارداری فولیکول بالغ هم داشتمالانم چند روز بعد سقط سونو دادم و بازم فولیکول بالغ دارماصلا درک نمیکنم چجوریمگه میشه با این همه خونریزی فولیکول هم باشع زندگی داشتن چیزهایی که دوست داریم نیست...زندگی دوست داشتن چیزهایی است که داریم.... 1401/12/21 | 14:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
رزقرمز33 عضویت: 1397/12/11 تعداد پست: 11643 فولیکول که تو تخمدانه چه ربطی به خونریزی رحم داره 🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم میفرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون میفرستم🌹 💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚
nora154 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/08 تعداد پست: 166 فولیکول که تو تخمدانه چه ربطی به خونریزی رحم داره خوب مگه نباید بعد از خونریزی شروع به رشد کته زندگی داشتن چیزهایی که دوست داریم نیست...زندگی دوست داشتن چیزهایی است که داریم....
رزقرمز33 عضویت: 1397/12/11 تعداد پست: 11643 خوب مگه نباید بعد از خونریزی شروع به رشد کته خب حتما تخمدانات خیلی فعالن 🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم میفرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون میفرستم🌹 💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚
nora154 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/08 تعداد پست: 166 خب حتما تخمدانات خیلی فعالن من تنبلی تخمدان شدید دارم و اصلا بدون دارو پریود نمیشمولی الان چند ماهه دارم پریود میشم و بدون دارو فولیکول دارم زندگی داشتن چیزهایی که دوست داریم نیست...زندگی دوست داشتن چیزهایی است که داریم....
رزقرمز33 عضویت: 1397/12/11 تعداد پست: 11643 من تنبلی تخمدان شدید دارم و اصلا بدون دارو پریود نمیشم ولی الان چند ماهه دارم پریود میشم و بدون ... حتما تنبلیت خوب شده 🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم میفرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون میفرستم🌹 💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚